Emilia m ♥j08, g10+maispire12♥ Skrevet 21. juni 2008 #1 Skrevet 21. juni 2008 Kan man spise sushi når man ammer? Jeg har ei jente på bare 1 uke, utrolig lyst på sushi, men hørt at man ikke skal spise rå laks, eller tunfisk eller kamskjell. Står bare tunfisk og kamskjell på matportalen. Så laks er ok? Noen som vet?
LilleBanan blir storebror Skrevet 21. juni 2008 #2 Skrevet 21. juni 2008 Bare å spise. Det er vel viktigst å ta hensyn når man er gravid. Men vær forsiktig med skalldyr. Jeg har nå værtfall spsit masse sushi etter han kom ut!
aya75 Skrevet 21. juni 2008 #3 Skrevet 21. juni 2008 Bare spis i vei! Man kan spise det både når man er gravid og når man ammer, utenom tunfisken. Har ikke hørt noe om kamskjell, så hvis det står det så må det være nytt tror jeg. jeg har hvertfall spist det til nå Bare være obs på om babyn din reagerer på skalldyr. Jeg er helt avhengig av sushi, så er veldig fornøyd m at det er ok:)
Emilia m ♥j08, g10+maispire12♥ Skrevet 21. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 21. juni 2008 På matportalen.no står det at man ikke skal spise tunfisk, kamskjell eller o-skjell. Hva er o-skjell?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå