Gå til innhold

Graviditetssymptomer av Loette??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Begynte på pillene for 1 uke siden og er nå blitt kvalm, kramper i beina, svimmel pluss at jeg "lekker" en form for fet melk:O) Slutta å amme for mange mnd siden og har ikke lekktpå mange mange mange mnd.. Andre som har opplevd liknende bivirkninger? og forsvinner de?? Føler jeg er gravid jo.. Og det er jeg IKKE:O)

HJelp

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg får graviditetssymptomer av både p-piller, så jeg syns ikke det høres umulig ut... Hos meg gav det seg ikke. Så jeg måtte kutte ut piller. Legen overtalte meg til å prøve hormonspiral og det samme skjedde igjen, dog ikke så sterkt.

Skrevet

Jeg fikk gravidsymptomer av p-staven. En 14 dager etter at jeg hadde satt den inn. Men det forsvant etter 2-3 uker.

Jeg var sikker på at jeg var gravid, men test etter test var negativ, og det var jo ingen der inne ;o)

Skrevet

Vet at jeg ikke er gravid 100%... Men gidder ikke å gå me symptomene lenge, hvis det ikke gir seg innen neste brett så tror jeg at jeg gir opp. Har jo kun gått på pillene ei uke. Ganske irriterende å måtte gå med amme innlegg igjen:O) hehe nesten litt komisk

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...