Gå til innhold

Alkoholproblem? Er skikkelig deppa nå........


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og mannen min krangler som bare det, det handler om kvelden i går og hans alhoholinntak.

Kort fortalt. Han er verdens snilleste mann, mot både meg og barna, det er likevekt i forholdet og jeg føler at han respekterer meg på andre områder enn dette.

Jeg satt i går ettermiddag og foklarte hvor ille jeg syntes det var at han drakk seg full hjemme, det har skjedd for mange ganger, han lover bot og bedring men 4 timer senere er mannen drita og må leies i seng.... Jeg er ikke avholds selv, men synes man skal begrense seg hjemme når barna er hjemme. Ute på byen er noe annet.

 

Noen tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

litt skriveleifer, sorry ;-)

Skrevet

Hadde sambo sittet her hjemme og drukket seg full hadde jeg begynnt å lure på om han hadde seriøse problemer..Hva er gøy med å sitte hjemme og drikke seg full alene liksom?? Jeg hadde IKKE godtatt det! Helt greit å gå ut på fest og drikke seg full,men ikke å sitte hjemme...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...