Anonym bruker Skrevet 21. juni 2008 #1 Skrevet 21. juni 2008 Jeg og mannen min krangler som bare det, det handler om kvelden i går og hans alhoholinntak. Kort fortalt. Han er verdens snilleste mann, mot både meg og barna, det er likevekt i forholdet og jeg føler at han respekterer meg på andre områder enn dette. Jeg satt i går ettermiddag og foklarte hvor ille jeg syntes det var at han drakk seg full hjemme, det har skjedd for mange ganger, han lover bot og bedring men 4 timer senere er mannen drita og må leies i seng.... Jeg er ikke avholds selv, men synes man skal begrense seg hjemme når barna er hjemme. Ute på byen er noe annet. Noen tips?
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2008 #3 Skrevet 21. juni 2008 Hadde sambo sittet her hjemme og drukket seg full hadde jeg begynnt å lure på om han hadde seriøse problemer..Hva er gøy med å sitte hjemme og drikke seg full alene liksom?? Jeg hadde IKKE godtatt det! Helt greit å gå ut på fest og drikke seg full,men ikke å sitte hjemme...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå