karolineb Skrevet 21. juni 2008 #1 Skrevet 21. juni 2008 Hvordan får man vekk flekker på babytøy..spes. gule bæsje-flekker?? Noen tips??
Gjest Skrevet 21. juni 2008 #2 Skrevet 21. juni 2008 hørt at en dæsj zalo funker.. klin flekken inn med zalo å la det ligge litt.. har aldri testa det. har bare hørt det.. kan jo ikke skade. zalo funker jo på alt så lykke til
karolineb Skrevet 21. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 21. juni 2008 det skal jeg prøve...har prøvd flekkfjerner både før vask og i vaska, men går liksom ikke helt bort.. da skal jeg prøve zalo.. -takk,takk:)
Chris&Alex♂♂ Skrevet 21. juni 2008 #4 Skrevet 21. juni 2008 jeg syntes zalo er det beste når det gjelder flekker=) funker veldig bra.
snæparguri Skrevet 21. juni 2008 #5 Skrevet 21. juni 2008 trur d er best å ha på zalo førdu har vasket d i maskina. når jeg får fargeflekker på mine klær på jobb brukerjeg zalo.men er greit å ta d før flekken fester seg
Mamma*til*3 Skrevet 21. juni 2008 #6 Skrevet 21. juni 2008 Er det en stor flekk og du bruker mye Zalo, så ville jeg skylt av flekken etter det har fått virke en stund. Har hørt at vaskemaskiner kan gå i stykker hvis det blir for mye skum i maskinen. Husker ikke helt hvor jeg leste det, mulig det var i Pluss-tid, hvor det var en reportasje om flekkfjerning. Det beste er å ta flekken når den er fersk, og skylle av med vann først, deretter gni med såpe/flekkfjerner/flytende blenda e.l.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå