Gå til innhold

Føler meg uelsket til tider...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og sambo har vært sammen i over 4 år, vi har en datter sammen og en sønn som snart skal melde sin ankomst.jeg har hele tiden i vårt forhold hatt perioder innimellom der jeg føler at han ikke er så glad i meg som jeg er i han.det er så slitsomt å tenke sånn, men jeg kan ikke noe for det.virker som vi vil forskjellige ting, jeg vil gifte meg med han, ha masse sex,masse kos, si kjære ord til han og bare rett og slett ha et veldig elskverdig forhold med han.jeg føler jeg har så mye å gi han,men da han ikke viser meg noe av dette får jeg heller ikke til å vise han.han er alvorlig mht meg hele tiden,han ler nesten aldri av vitsene mine,koser aldri med meg,noen ganger må jeg spørre han om han kan massere meg,å da gjør han det,men bortsett fra det er det ingen kjærtegn.han kan aldri si han elsker meg uten at jeg sier det først.prøver aldri å ha sex med meg,gravid eller ei.jeg har så enormt behov,å det vet han.jeg har prøvd å forklare han framlengst og baklengst, men han glemmer fort.da vi fikk barn valgte vi å gi barna hans etternavn,for vi har snakket om at vi kom jo til å gifte oss og da tar jeg hans navn.nå er nr 2 på vei og også han kommer til å få navnet hans.men nå føler jeg at det alltid kommer til å stå meg med mitt etternavn,og han og barna våre med hans etternavn.føler meg liksom til overs, og at den dagen aldri vil komme.jeg føler at jeg ikke fortjener han, og at jeg aldri kommer til å være den han vil leve med resten av livet,ettersom det ikke har skjedd til nå.hvorfor er jeg ikke bra nok for han..kommer jeg noensinne til å føle meg komplett elsket?det er alt jeg noensinne ønsker.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke vær en dott. Ta kontroll over eget liv. Si at første barn fikk hans navn, nå skal 2. barn ha ditt navn til dere er gift. Så får vi se om det blir fortgang i sakene. Hvis han ikke vil ha sex er han kanskje ikke noe å spare på uansett. NEXT

Skrevet

zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzgjespzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

Skrevet

HI her:

Må si det var hyggelig respons å få her inne. er det dette som er den nye kranglesiden?kan ikke forstå at det finnes så utrivelige folk her inne?bli voksen da og la heller være å svare dersom du ikke kan gjøre det på en skikkelig måte.

Skrevet

Skjønner ikke vitsen med å bo med han når du drive å klage så jævlig. Klage på alt jo. Hvorfor bor du med han da?? Det er da ikke noe bra å bo med en som gjør at du blir sur og grinete og klagete.

Skrevet

hvorfor lager du flere barn i dette forholdet?

men, du har min sympati, skjønner at dette er vanskelig for deg.

*lykke til*

Skrevet

Min er litt som din, men han tar initativet til sex, men vi har vel sex 1 gang i uka i gjennomsnitt. Jeg kunne tenkt meg oftere sex enn han..men sånn er det.

HAn er ikke flnk å vise følelser, noe jeg har klaget over, men fått beskjed om at han ikke er flink til det, men han er glad i meg forde.

Jeg sier oftere til han jeg er glad i han/elsker han enn det han gjør til meg. Men når han først sier det først så varmer det for det er ikke så ofte.

Ikke er han noe kosete heller..noe jeg savner for jeg liker å sitte å kose. Men han sitter i sin stol og jeg i en annen eller i sofaen. Så lite med armkrok å sitte i ja :(

Men sånn er han og skal jeg leve med han må jeg akseptere at han ikke er den som viser så mye følelser.

Men det har ikke noe med han ikke er glad i meg har han fortalt, så får bare tro på han..men jeg savner nærhet jeg da..men jeg elsker han jo, så kan ikke akkurat dumpe han pga det heller..så det får bare være slik.

Så jeg skjønner deg godt jeg..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...