Gå til innhold

Har alle som spiser bringerbladkapsler spurt legen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har kjøpt meg en burk av de berømte kapslene men det står at man skal spørre legen før man spiser kosttilskudd når man er gravid. Har alle gjort det eller er det grønt lys før å knapre ivei? Vad tror dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja jeg spurte legen før jeg begynte. Det du bør passe på er blodtrykket ditt, for BBB-kapsler (orker ikke skrive hele ordet) kan gi deg høyt blodtrykk. Hvis dette ikke bekymrer deg er det grønt lys for å knaske nedpå (men ikke mer enn det som står på pakken selvsagt). BBB-kapsler er ikke farlig for babyen.

Skrevet

Ok! tusen takk! Da skal jeg invige burken på en gang! :)

Skrevet

Jeg kjøpte faktisk også kapsler i dag, og så at man burde rådføre seg med lege...

Startet med dem i dag likevel, så får jeg heller snakke med legen når jeg skal dit på mandag..

Og hvis det er blodtrykket man skal være forsiktig i forhold til, så må det vel gå greit. For jeg har hatt normalt blodtrykk hele svangerskapet.

Skrevet

Jeg snakket med jordmor..Hun anbefalte å bruke de... Hadde brukt de selv da hun fikk sitt 4 barn for 2 år siden... Jeg brukte de selv for 4 år siden...fikk litt høyt blodtrykk på slutten... men slutta ikke med de av den grunn...Visste ikke at de kunne på virke blodtrykket...

Skrevet

nei det har jeg faktisk ikke gjort. Skal til jordmor på torsdag, og da skal jeg spørre hun om det. har tatt de siden tirsdag, og er 33+4. har hatt helt normalt blodtrykk hele veien, så kan jo spørre hun om det med det samme.

Skrevet

Hvorfor tar dere slike kapsler? Dumt sp.mål kanskje men... må jo spørre når jeg ikke vet:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...