Gå til innhold

Sambo sover enda. Og slik er de stortsett hver helg.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han er ikke pappaen til barnet mitt, men jeg venter ett med han nå.

Er det feil av meg å kreve at han står opp i normal tid (senest kl 10) siden han ikke har noen forpliktelser? Er så kjedelig å sitte å vente på at han skal stå opp, vekker jeg han blir han dritsur (han er morragretten til tusner), så da ender det med at jeg lar det være.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis det er min tur til og stå opp med mini latt jeg gjerne mannen sove litt lenge.. Men lenger en til 11.00 sover han ikke uansett.. han våkner alltid av seg selv.. Men mannen min hadde nå aldri fått lov til og sove så lenge som dette hver eneste helg nei.. En helg av og til ja.. Men hver eneste.. nei..

Skrevet

Vi har jo ikke noe ordning på å stå opp, siden dette er mitt barn. Men er så lei av å ikke kunne plalegge noe. For om vi planlegger at vi skal til byen sammen, så står han jo ikke opp før på ettermiddagen, og da er det ikke vits i å dra lengre.

Skrevet

Sist helg st sambo opp med ungene så jeg fikk sove litt lenger.. Men jeg sover ikek lenger enn til kl 10 uansett.. Da er det absolutt på tide å starte dagen for meg.

I dag sover gubben enda faktisk. Jeg la lillegutt i sted og tok med meg størstejenta ut for å handle inn for helga.

Nå skal jeg straks tømme oppvaskmaskinen og lage middag.. Så når maten står på bordet kl 15 BØR han stå opp.. (mast på ham siden kl 12)

At det går an å gjøre seg selv en slik bjørnetjeneste. Rekker ikke å komme i rett rytme til mandag når han holder p slik

Skrevet

min ex var slik, ikke ble han bedre etter vi fikk unger heller. Noe jeg irriterte meg over i flere ÅR!! Jeg fikk aldri som´vet litt frampå lell at han lovet dagen før det var min tur, men var alltid jeg som måtte stå opp.

Sånn var han når vi var på ferier også.

Utrolig glad min nåværende samboer som jeg nå venter barn med ikke er slik..

Skrevet

Er han slik nå, blir han nok ikke noe bedre når dere får barn sammen. Du må nok bare belage deg på og finne på noe alene i helgene. Kjipt det. for det er jo nå dere har tid til og finne på noe sammen. Jeg hadde ikke finni meg i det.

Men skjønner ikke det med at det er ditt barn, greit ikke han er den ordentlige faren, men du hadde jo barn når dere ble sammen eller? og han er jo en del av familien selv om ikke samme blodet er i årene.. Skjønner ikke sånt jeg. Den ungen må jo virkelig føle seg utenfor når dere får felles barn.

Skrevet

Jeg er gift med en som er veldig glad i å sove, og de blir ikke bedre med årene.... Men her har vi det sånn at når lunsjen er på bordet (senest 12) skal den som sover lenge være stått opp. Det fungerer veldig greit. Man må jo ha muligheten til å kunne gjøre noe sammen som familien også på dagtid i helgene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...