Gå til innhold

rier eller kynnere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har i hele dag hatt regelmessige smerter i ryggen samtidig som magen blir knallhard og det føles ut som om hodet presser seg ned.og det føles ut som om gutten spenner seg. og han er veldig rolig idag. er det kynnere som er sterke eller er det rier på gang? er det lurt og ringe føden?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hmm.. jeg er ingen ekspert, men de sier jo at kynnere skal bli bedre / borte ved bevegelse, mens rier ofte blir værre ved bevegelse.. kanskje du kunne prøve å gå litt rundt og se hva som skjer?

Du kan jo også prøve ta tiden på takene, se om det er noen regelmessighet i takene, da tyder det jo i tilfelle på at det kan være rier..

Får håpe det da! lykke til!!

Skrevet

takk for svar:) jeg skal i selskap nå så vi får se hvordan det går der. la meg ned en stund og hvilte isted og da roa det seg. nå har jeg tatt en dusj og smertene ble litt verre. får se utover ettermiddagen.skal egentlig ha planlagt keisersnitt neste uke så jeg må vel kontakte sykehuset om det ikke blir bedre.

Skrevet

hmm... du skal ha planlagt ks ja...

Skriv og gi beskjed hvordan det går da!!

:)

Skrevet

da er vi hjemme igjen etter ei natt på sykehuset. vi trodde fødselen satte igang av seg selv igår. siden jeg skulle ta keisersnitt ville de ha meg inne til observasjon inatt.først sa de at de muligens tok han igår kveld. men,etter og ha lest journlen min og fant svar på ei blodprøve ombestemte de seg. det var noe antistoff styr.de måtte ha blodplater klar til gutten når han kom ut i tilfelle han måtte skifte blod.og det hadde de selvfølgelig ikke på sykehuset.måtte få det fra tr.heim.så hvis fødselen hadde startet måtte de ha stoppet den sa de.og heldigvis så roa ting seg i løpet av natta.og vi håper at alt går greit til torsdag.da blir han tatt uansett.og da har se blodet klart sa de.får håpe det ikke blir nødvendig med blodoverføring.

Skrevet

Oioi!!!! Du store min.. bra du kom deg på sykehuset da, og at de fikk bestilt blod og greier, men må jo håpe han Daniel slipper blodoverføring... Håper han vil holde seg inne til torsdag nå da!!

Du har vel fått beskjed om å holde deg litt i ro du nå da kanskje??

Lykke til!

Skrevet

ja,det var godt vi var innom. så er vi hvertfall forberedt på at det kan skje at de må bytte blod på han. men,mannen min måtte visst skifte to ganger da han ble født.så det ligger vel i familien.

og ja,jeg fikk beskjed om og ta det med ro til torsdag.det er den vanskeligste delen akkurat nå.vil jo så gjerne hjelpe til litt hjemme nå før jeg drar. så er veldig rastløs for tiden.skal innom jobb en tur idag på lunsj så da går den tiden heldigvis. og dattera mi har vært på besøk hos farmora si noen dager og kommer ikke hjem før imorgen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...