Galskapens overhode Skrevet 21. juni 2008 #1 Skrevet 21. juni 2008 I oktober går permisjonen ut. Jeg skal studere fra august og får penger fra lånekassen. Jeg må få inn enda 4-6 tusen til pr mnd for å dekek opp det jeg har nå. Med det skal vi klare alle lån mm Noen som kan anbefale eller har ideer om hva jeg kan jobbe med på kvelden? På dagtid skal jeg gå hjemme med lillegutten min. Pappaen er hjemem kl 16.. De dagene jeg skal jobbe kan han evt være hjemme kl 15. En helgejobb er også mulig.. Er helt tom for ideer jeg. Servitør eller bartender er IKKE et alternativ
Bring_it_on!!:)) Skrevet 21. juni 2008 #2 Skrevet 21. juni 2008 Servitør/bartender var for meg et meget godt alternativ når vi ikke hadde barnehageplass.. men nå hadde jeg jobbet med det fra før av i noen år.. Den best betalte jobben man kan ha kveldstid som ekstra.. =) Ellers så er det jo varehandel bransjen da.. Eller sykehjem ??
Blue Lady Skrevet 21. juni 2008 #3 Skrevet 21. juni 2008 Jeg jobber på Posten på sorteringen. Sorterer pakker og brev, litt kjedelig, men deilig å slippe å tenke så mye og så slipper man kunder også, hehe. Jeg jobber 16.20 fra torsdag til onsdag så har jeg fri fra torsdag til onsdag igjen, og jobb hver 4. lørdag. Genial ekstrajobb! Tjener relativt godt også. Tror posten er dårlig på å lyse ut stillinger så det lønner seg å sende inn en generell søknad om du skulle være interessert. Det er stor mangel på folk her jeg jobber hvertfall, mange studenter slutter i løpet av sommeren.
Galskapens overhode Skrevet 21. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 21. juni 2008 Jeg har siden jeg var 12 jobbet som værelsesbetjent p hotell Da jeg var 16 begynte jeg å servere i tillegg Ved 18 jobbet jeg også i baren.. Har den bransjen laaangt oppi halsen.. (Bitte litt lei)
Galskapens overhode Skrevet 21. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 21. juni 2008 Takk Blue Lady.. den skal jeg notere meg
nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 21. juni 2008 #6 Skrevet 21. juni 2008 jeg jobber på en bolig for psykisk utviklingshemmede. har en liten stilling med noen kvelder og noen helger, og har muligheten til å jobbe mye ekstra hvis jeg har annledning. tror man kan få stillinger helt ned i 10%...
Galskapens overhode Skrevet 21. juni 2008 Forfatter #7 Skrevet 21. juni 2008 nedtråkka kaviartubepupper: noe krav til utdannelse der?
Chris&Alex♂♂ Skrevet 21. juni 2008 #8 Skrevet 21. juni 2008 om du har lyst på butikkjobb så er det alltids noe ledige deltid og extra hjelp jobber. gå inn på forskjellige hjemmesider til forskjellige sentere. for ex: strommenstorsenter.no eller andre sentere. men hvis du går inn på strømmen sin side så får du jo opp de andre thon senterene også.
nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 21. juni 2008 #9 Skrevet 21. juni 2008 nope ) de fleste på jobben min er studenter. veldig fin ekstrajobb )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå