KajsaLuna Skrevet 21. juni 2008 #1 Skrevet 21. juni 2008 For oss voksne, litt komisk. Men for 12 åringen som kom inn til oss mens vi var godt i gang med seriøse voksenaktiviteter, klin nakne og veldig opphisset, så var det veldig traumatisk. Vi har hatt samtaler om sex osv med henne, men liksom aldri fokusert på at vi har sex.. :// Hun kunne jo ikke unngå å se hva vi gjorde. Så nå har jeg brukt mange timer denne morgenen på henne. Snakket om alle de "naturlige" ting voksne gjør, og at det ikke er så lett for barn å forstå. Vi låser ALLTID døra når vi har sex, men denne gangen har det skjedd en glipp. Fikk tanten hennes til å "tilfeldig" komme innom og ta henne med seg, de har et godt forhold og har ofte slike turer. Kanskje det er greit for henne å snakke med noen andre. Egentlig en bagatell, men fy for en stor sak. Ekkelt og vanskelig. Hun gråt og gråt. :// Men vi kommer nok igjennom dette også.
line_n & sara Skrevet 21. juni 2008 #2 Skrevet 21. juni 2008 uff! men hun kommer vell over det! godt å ha en tante som kan prate litt med henne, da!
Chris&Alex♂♂ Skrevet 21. juni 2008 #3 Skrevet 21. juni 2008 uff da, ja det måtte vel skje en gang det og at hun fant ut at dere også gjør sånn. husker når jeg tok mamma på fersken. ble skikelig lei meg faktisk. vet ikke hvorfor man reagerer sånn men det var ikke kult. husker og kan se det for meg den dag i dag. ikke at det bryr meg nå da. hehe. for nå har jeg meg jo selv=) men man "skjønner" jo liksom ikke sånn når man er litt yngre da. hun kommer nok over det. men det er vel kanskje litt rart, pinlig og sånn nå med en gang.
Labambie Skrevet 21. juni 2008 #4 Skrevet 21. juni 2008 Hehe! Komisk for voksne ja.. Men faktisk ganske traumatisk for en unge.. Har selv samme erfaring fra jeg var liten,og jeg husker det enda som gru... Jeg klarte ikke å sovne skikkelig alene på et år etterpå (jeg var 9 da det skjedde) for jeg var "redd" de skulle gjøre det igjen.. Nei,man forstår nok ikke sånt som barn... Huff..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå