MissAntrop Skrevet 21. juni 2008 #1 Skrevet 21. juni 2008 Er den grei å bruke som sovevogn i barnehagen, eller burde jeg velge en annen til det?
SunRoad. Skrevet 21. juni 2008 #3 Skrevet 21. juni 2008 Vi har nettopp kjøpt den vogna, og gutten vår sover godt i den her hjemme. Men nå er han kun 8,5 mnd da.
LegallyBlond Skrevet 21. juni 2008 #4 Skrevet 21. juni 2008 Hvis den kun skal stå som sovevogn i bhg ville jeg valgt en annen. Jeg har selv trehjuling, og synes de er stødige og gode, det vet jeg at gt safari er også. Men en med fire hjul vil alltid være stødigere, greit med en skikkelig stødig vogn når barnet sover ute i bhg og man gjerne ikke ser vogna hele tiden. Dessuten har den veldig kort fotbrett, og den er heller ikke veldig lang i ryggen. Så liggeflaten blir ikke så lang, ville heller kjøpt en med lenger liggelengde om det er sovevogn den i hovedsak skal være. Har du en annen vogn hjemme så kan du jo sende den i bhg og heller ha gt`en hjemme. Den skal visstnok være veldig god å trille =)
Silje og Vaniljebollene Skrevet 21. juni 2008 #5 Skrevet 21. juni 2008 Den er for kort til å sove noe godt i for min lange jente iallefall, så jeg ville ikke brukt den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå