thea85 Skrevet 21. juni 2008 #1 Skrevet 21. juni 2008 er det noen som har erfaringer med denne? Lurer på å kjøpe den =)
♥Koseklumpen-3 barnsmor♥ Skrevet 21. juni 2008 #2 Skrevet 21. juni 2008 Hadde den til førstemann i 2006. Måtte dessverre selge den nå siden vi skal ha en til så fort igjen og de trenger søskenvogn. Hadde ikke plass til begge vognene og dessuten var det greit med ekstra penger når jeg skulle kjøpe ny vogn igjen. Jeg sier dessverre fordi jeg var så fornøyd med den. Ikke noe problem å ha den for oss selv om vi bor i leilighet. Brukte den til soveplass om dagen, den var stabil og lettkjørt, enkel å få inn og ut av bil, forholdsvis rimelig og stor og god bag som egnet seg veldig bra på vinteren. Vi hadde ingen problemer med å kjøre denne i all slags vær og jeg brukte den t.o.m. på skauen når jeg gikk tur der. Jeg har en lang datter og hun brukte bagdelen til hun var ca 8 mnd. Den er kjempeenkel å holde ren også, så da jeg skulle selge den synes de nye eierene at den så helt ny ut. Vi hadde den i sort og karbon, og fargene holdt seg veldig bra. Skulle gjerne brukt den flere ganger, men jeg trøster meg med at noen andre får glede av den.
Gjest Skrevet 21. juni 2008 #3 Skrevet 21. juni 2008 Vi har nettopp fått i hus vår, dog har vi ikke fått testa den enda ettersom snuppa fortsatt ligger i magen... men den virker veldig fin i alle fall. Alt som er av stoff inne i bagen kan plukkes ut og vaskes (genialt spør du meg), veldig lett å slå sammen og opp igjen, og den virker veldig lun og god fram mot vinteren (regner med snuppa blir å bruke bag-delen fram til tidligvåren når hun er åtte-ni måneder på grunn av årstiden, har ikke veldig lyst til å sette en halvårsgammel baby i sportvogn midtvinters liksom), og baggen er stor inni, så hun skal bli LANG før det blir noe problem plassmessig tror jeg. Litt tung hvis man skal bære den mye opp og ned trapper, men så lenge hjulene er på bakken er den veldig lett-trillet og man kjenner ingenting til vekta Jo, og bremsen er genial. Vogna går ingen steds når den står på, for å si det sånn! (vært borti vogner der bremsen popper av igjen for et godt ord eller at hjulene sklir allikevel, men denne er så stram at det kommer nok ikke til å skje på årevis)
thea85 Skrevet 21. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 21. juni 2008 Tusen takk for svar!! Ser ut som ei kjempe fin vogn da!! Gleder meg til å få den i hus!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå