Gå til innhold

Dette er så rart. Ang. film og dvdspiller.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kjøpte en ny dvd spiller for nesten 3 år siden. Den er sonefri og kan spille brenne cd og dvx. Broren min har lastet ned noen filmer til meg, som han har brent på cd til meg. Funker helt fint.

Men det er en film som ikke funker på dvd'n min. Det er ringenes herre 1. Jeg skjønner ikke hvorfor akkurat den filmen ikke funker. Skjermen blir helt svart når jeg legger i cd.

Jeg har prøvd å kjøpe filmen flere ganger, på flere forskjellige steder...men det funker fortsatt ikke. Har kjøpt filmen opptil 4 ganger uten at en eneste en funket.

Det er så utrolig rart.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt ti du sa "kjøpt" tenkte jeg typisk kopisperre. Hør med butikken du har kjøpt den i? Merkelig. Helt vanlig dvd-format ikke sant?

Skrevet

Den første filmen jeg kjøpte, var på en butikk. Da den ikke funket, så fikk jeg byttet. Men heller ikke den funket. Var en vanlig matvarebutikk.

Så gikk det noen mnd. Da tenkte jeg at jeg skulle prøve på nytt å kjøpe filmne. Da dro jeg til platekompaniet. Men heller ikke den filmen funket. Fikk svart skjerm.

Så bestilte jeg via cdon.com. Fikk filmen, prøvde den. Men funket ikke. Det eneste som kom opp var flaggene...du vet...der du skal velge hvilke språk teksten skal være på. Men resten av filmen funket ikke.

Så på torsdag ville jeg prøve igjen på en ny butikk her nede. Husker ikke hva den heter, men der selger dem spill og filmer. Gikk rett hjem og prøvde. Men fikk helt svart skjerm som på de andre jeg har køpt.

det er så utrolig merkelig. Har du noe som helst ideer om hva som kan være galt??

Skrevet

Ps. Glemte å svare på spm ditt. Ja, det var helt vanlig cd format.

Skrevet

Mente dvd format....Uff...leser så mye feil idag :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...