Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle sammen!

Er ny her idag, og tenkte jeg bare skulle hilse på dere:) Er gravid, tror jeg er 7+1. Skal på ul onsdag, siden jeg er usikker på termin. Spent på hvor mye jeg kommer til å se:)Første graviditet, så alt er nytt og spennende. Men er også mye bekymret. Så godt og lese om noen erfaringer av dere:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei hei!

jeg er også ganske ny her, er ca 4+4. Jeg er også kjempespent, og til dels i syvende himmel- men også litt bekymret. vi får håpe de 2 neste mnd flyr avgårde...=)

Skrevet

Ja,men jeg føler at jeg ikke helt klarer og glede meg fullt ut før de 3 første mnd er gått. Hører om så mange som mister. Men prøver og tenke positivt:) Tror jeg "letter noen kilo"etter 12.uke.

Skrevet

Hei..

og gratulerer med spiren din..

Jeg er like gammel som deg i følge nicket ditt og venter nr 2..

er bare 5 uker på vei sånn ca,men håper alt går bra..

Du må ikke sluke ALT du finner her inne da.. det gjorde jeg første gangen og holdt på å bli gal..bare ett lite tips.. ;)

Skrevet

Ja,det tror jeg er ett lurt tips:)For fokuserer nok veldig på å lese alt det negative. Men leste jo også at fra 5-8 uke så er det jo 89% sjanse for at alt går bra, og fra 9-12 uke så er sjansen faktisk 93%. Men første gangen så virker jo alt unormalt, for alt som skjer er nytt. Gratulerer med å være på vei med nr.2, håper alt går bra med deg og den lille i svangerskapet:)Lykke til!

Skrevet

Gratulerer så mye med graviditeten, masse lykke til i svangerskapet :o)

Jer er gravid med tredjemann :o)

Skrevet

Tusen takk for det! Masse lykke til til deg også:)

Skrevet

Hei:) Tror kanskje jeg også er like gammel som deg:) Jeg venter også nr 1 og gleder meg kjempemye! Er 8+4, så tiden går heldigvis fremover!:) Kjenner igjen følelsen om at det skal bli godt å komme til 2. trimester, klarer ikke helt å slappe av jeg heller enda. Men synes det er et godt poeng at det faktisk er +- 90% sjanse for at det skal gå bra, det er jo mye større sjanse for det enn at det ikke skal gå bra:) Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...