Amalie82 Skrevet 21. juni 2008 #1 Skrevet 21. juni 2008 på drikking for min del! Har fyllenerver i dag, og det er jeg lei av. Sitter å irriterer meg over alt mulig jeg gjorde i går, og har det ikke bra!! Gjorde ikke noe galt heller men...
Bring_it_on!!:)) Skrevet 21. juni 2008 #2 Skrevet 21. juni 2008 Det sier de fleste dagen derpå.. jeg og.. men har egentlig funnet ut at jeg rett og slett drikker for sjeldent.. Så mitt tips er bare og drikke oftere så du venner deg til følelsen.. hahaha.. Det går nok bra denne gangen også... Og neste..
(0_o) Skrevet 21. juni 2008 #3 Skrevet 21. juni 2008 Hehe, sånn har vel de fleste hatt det en gang innimellom (av de som drikker, vel og merke)... Mitt beste råd er en lang, varm og deilig dusj, masse å drikke (iste er min favoritt), på med din beste kosedress og junkfood til middag. Da er min derpå-dag stort sett redda ;0) Og pass deg for høye lyder og triste ting på tv ;P Vet hvordan du har det, blir sånn når jeg har tatt Vallergan (sterkt beroligende og søvndyssende 1. generasjons antihistaminer)... Skikkelig hangover og nervevrak dagen etter
Amalie82 Skrevet 21. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 21. juni 2008 Huff, jeg må liksom le litt av meg selv også da... Sitter å analyserer gårsdagen i hjel. Blir ikke akkurat bedre av det.Er et par ting jeg gjerne skulle hatt ugjort i går når jeg tenker etter, men jeg håper bare at ikke så mange fikk det med seg. Æsj,
2SmåTroll Skrevet 21. juni 2008 #5 Skrevet 21. juni 2008 Alt for lenge siden sist her, så jeg har glemt hvordan det er... Men av egen erfaring, er det nok glemt neste gang det er fest. hehe. Jeg gleder meg til tulla er stor nok så jeg kan ta meg en fest sammen med venner igjen.
Lekamøia Skrevet 21. juni 2008 #6 Skrevet 21. juni 2008 Jeg har opplevd fyllenerver et par ganger, og syntes det fvar så fælt, at jeg ubevisst tar det veldig rolig med alkoholen i festlige lag nå. Et tips er å drikke dobbelt så mye vann som alkohol når du er på fest. Altså et glass vin og 2 glass vann. Og dropp shots De er farlige...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå