Meg&gutta~prøverpånr3 Skrevet 21. juni 2008 #1 Skrevet 21. juni 2008 Trenger inspirasjon :) så hadde vært fint med oppskrift også Har lyst på noe med mye smak i .. tross halsbrannen jeg får etterpå .. hehe.. smakfull mat er en hit nå om dagen.. =p
♥makronelle♥ *fødeklar* Skrevet 21. juni 2008 #2 Skrevet 21. juni 2008 vi skal ha biffsnadder=) nam nam, med champ, løk, bernaise og pommesfrites!
berta Skrevet 21. juni 2008 #3 Skrevet 21. juni 2008 Vurderer å lage fajhitas (sånn en skriver det??) Steker kyling sammen med litt løk og paprika, blander i krydderblanding. Serverer med lefser, salat, rømme, raspet ost og guacemole. Eller så blir det reker, med nystekt loff, sitron, kokt egg, crabstick, agurk, paprika og fiskepudding til tilbehør... Og dill krydder !
Mamma mjaua Skrevet 21. juni 2008 #4 Skrevet 21. juni 2008 hmm vet kke. skal i bursdag til en venn og en venninne, så skal få middag der. har ikke peiling på hva vi får, men ikkert noe nam nam:)
♡ ¯`°•.¸*jippi*¸.•°´¯ ♡ Skrevet 21. juni 2008 #6 Skrevet 21. juni 2008 jabbadabbadoooo!! her er det biff på menyen i kveld:) tenker jeg satser på en tex mex marinert entrecote som dem selger i ferskvaren på bunnpris:) den er skikkelig saftig og nammenammenamme!! tilbehør blir i allefall stkt sopp og løk,peppersaus også vetjeg ikke helt enda om jeg går for bakt potet eller potetbåter:) me nyyydelig godt blir det i allefall goood helg damer
Chris&Alex♂♂ Skrevet 21. juni 2008 #7 Skrevet 21. juni 2008 enten taco eller pizzasnurrer. ikke helt sikker ennå=)
♥Dumle♥ har tre søte små♥ Skrevet 21. juni 2008 #8 Skrevet 21. juni 2008 Skal på grillfest ikveld, gleder meg til det. Er godt med grillmat:-)
Mamma'n til blomsterbarna=) Skrevet 21. juni 2008 #10 Skrevet 21. juni 2008 Her blir det nachos! Nachochips, kjøttdeig med et glass tacosaus oppi, og ost over! Rømme og salat til!=D namnam!
Gjest Skrevet 21. juni 2008 #11 Skrevet 21. juni 2008 Ferdig stekt kylling og kyllingvinger fra Meny! Hvitløksbaguetter + potetsalat og kanskje litt vanlig salat. Blir enkelt i dag! Men godt!
Gjest Skrevet 21. juni 2008 #12 Skrevet 21. juni 2008 mmmmmmmm verdens beste kylling skal vi ha..jamie oliver sin oppskrift kjøper fersk kylling å putter mye godt inni den..inni skinnet skal d være hvitløk,å smør klatter samt urter,salt og pepper.. å inni selveste kyllingen skal d være en halv sitron å noe urter der og..å hive den i steikeovnen..mmmmmmmmmmmmmmmm dette er så fantastisk godt..har pomfri til,å soppstuing å pepper saus gleder meg:)
marien - FØDEKLAR! Skrevet 21. juni 2008 #14 Skrevet 21. juni 2008 Jeg er hjemme alene, da guttene er på hyttetur med besteforeldrene, og mannen bortreist. Har akkurat laget med kjøttdeig i sursøt-saus og ris. Latterlig enkelt, men av en eller annen grunn er dette noe som har fristet vanvittig gjennom svangerskapet:)
Gjest Skrevet 21. juni 2008 #16 Skrevet 21. juni 2008 Svin indrefilet, ovnsstekte poteter også har jeg ikke bestemt meg for hva slags saus vi skal ha enda
ory Skrevet 21. juni 2008 #17 Skrevet 21. juni 2008 hei vi skal ha reker og hummer, aioli og loff. Har Nyco'en i beredskap til etterpå.. he he.. men det er så godt at det er verdt det :-)
Gjest Skrevet 21. juni 2008 #18 Skrevet 21. juni 2008 Lager kylling nå et sån brett så en finner i fryseren på butikken, de er kjempegode;) Skal ha salat, en god kyllingsaus og ris til...naminam;) Snart ferdig, gleder meg nå!!!!
Amazed..♫ 01.02.2012 ♫ Skrevet 21. juni 2008 #21 Skrevet 21. juni 2008 Vi skal ha biff m/ bakte poteter, hvitløkssmør, bernaisesaus, stekt løk og eple, og en god salat til. Nam gleder meg
mamma igjen i januar :) Skrevet 21. juni 2008 #22 Skrevet 21. juni 2008 Vi skal ha kyllingfilet, hjemmelaga fløtegratinerte poteter, blomkål og bretagne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå