Gjest Skrevet 21. juni 2008 #1 Skrevet 21. juni 2008 Leste et sted at kaffegrut var skikkelig effektivt som peeling,så det måtte prøves i dag;-) Og huden ble skikkelig myk og god,til og med hendene ble kjempemyke. Billig er det også;-)
Nit@™ Skrevet 21. juni 2008 #2 Skrevet 21. juni 2008 Fungerer flott det! Spesielt på såre og tørre hender. Var en på jobben som sa det til meg, jeg trodde han tulla jeg, men jeg prøvde da. Funka flott. Ble supermykt. Jeg kjørte taxi, og var inn og ut av bilen på vinteren så henden var helt røde... Nødhjelp det der gitt. Men lurt å smøre med en god fuktighetskrem etterpå, for det skrubber ganske bra.
Gjest Skrevet 21. juni 2008 #3 Skrevet 21. juni 2008 Så man skal ta kaffegrut og "vaske" hendene sine? Hm...kanskje jeg også skal prøve det.
Gjest Skrevet 21. juni 2008 #4 Skrevet 21. juni 2008 Skrubba hele kroppen,jeg;-) Lukter Friele nå...he-he...
mamma&urokråka Skrevet 21. juni 2008 #5 Skrevet 21. juni 2008 Smart! Samboeren min elsker kaffelukt, så det gjør ingenting hvis det lukter for min del..
Chris&Alex♂♂ Skrevet 21. juni 2008 #6 Skrevet 21. juni 2008 hmm det var lurt. må prøve det ern dag, for jeg er alltid tør på hendene nesten. kanskje det kan hjelpe?
Tia med 2 ♀ Skrevet 21. juni 2008 #7 Skrevet 21. juni 2008 sukker iblandet litt melk som bindemiddel er også en veldig god skrubb. :-)
Lekamøia Skrevet 21. juni 2008 #8 Skrevet 21. juni 2008 Jeg har gjort det en stund, og har helt droppet kjøpepeeling Jeg har kaffemaskin og bruker gruten derfra - den er gangske finkornet - og full av koffein Hvis dere ser på innholdsfortegnelsen til flere cellulitkremer, så er det koffein i mange av dem.... Kaffegrut er kjempebra peeling, gir silkemyk hud, badet lukter deilig kaffe etterpå og den er svært så gratis for alle som drikker kaffe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå