eldbjorgandrine.blogspot.com Skrevet 21. juni 2008 #1 Skrevet 21. juni 2008 Ble gravid, men i uke 5 begynte jeg å blø. Jeg har nå blødd friskt i to uker. Jeg har vel mistet min lille spire??? Ingen her som har blødd og blødd og blødd og alikevel vert gravid? Skal på ul på mandag.
Uglemamma er tobarnsmamma! Skrevet 21. juni 2008 #2 Skrevet 21. juni 2008 Det høres igrunnen ut som en sa ja... Jeg blødde lenge og mye da jeg mistet. Men, har en venninne som blødde mye gjennom hele svangerskapet og fikk en frisk jente til slutt, så alt er mulig... Lykke til så mye,Frøen Snei. Håper du er en av dem man hører om også
☠Diamanda Galas☠ Skrevet 21. juni 2008 #3 Skrevet 21. juni 2008 lykke til på UL på mandag... jeg er i samme båt.skal også på Ul på mandag pga blødning.er i uke 6 da,så det er muligens for tidlig å se noe uansett... krysser fingrene!!!
petiteM's Skrevet 21. juni 2008 #4 Skrevet 21. juni 2008 Blødde fra ca. uke 6-7, og frem til uke 11 da jeg mistet i SA ved forrige graviditet. Var på UL samme dag som SA og så et bankende hjerte, så det var nok bare skikkelig uflaks at det gikk galt. Altså: du kan blø både lenge og mye og allikevel beholde spiren din:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå