Gå til innhold

Intense mens smerter og hard mage..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Inatt lå jeg våken i maaange timer med intense menssmerter i mage og rygg, samt at magen var hard (som ved vanlige kynnere). Måtte opp av sengen og stå/ gå for å komme gjennom det verste. Har hatt dette før også, men da har det ikke vart så lenge, og ikke vært så vondt. Smertene kommer ikke regelmessinge, og varer alt fra 30 sek. til 5 min.

Noen kloke damer som vet hva dette er? Er det maserier eller modningsrier? Jeg er førstegangs....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kan være det begynner å skje noe :)

Mine har ikke startet av seg selv, blitt satt igang med begge rundt terminen.

MEN det begynte med masse kynnere (kjente iallfall ut som kynnere) og så mensmurringer, mens smerter.

Så for meg hørest det ut som det begynner å skje ting :) Men du kan gå lenge slik før de effektive riene kommer da..

Skrevet

Hei!

Jeg hadde det akkurat slik natt til onsdag... er 39 uker i dag..

Men jeg hadde menssmerter / murringer som satt i ryggen HELE tida, kom ikke i tak, ingen regelmessighet i de... begynte ca 17-18 tirsdagformiddag, og varte hele natten gjennom.. måtte også opp å gå, ligge på alle 4 i senga, og dusje da de var på det værste.. men jeg sovna og da jeg våkna lkl 6.30var de borte:( da ble jeg skuffa..

men var på ktr på fødepol torsdag, fikk legen til å kjenne på meg, og hun kjente ca 1 cm åpning og hun kunne ''klø'' lillemann på hodet... men var ikke heeelt moden.. MEN det tyder på at det var en slags form for modningsrier jeg hadde, så er nok definitivt noe på gang hos deg!!

Håper på fødsel snart! tvi tvi!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...