Gå til innhold

Tror jeg har for lite melk på kvelden...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Siste kveldene har småen vært så urolig og vanskelig å legge. Han har aldri vært sånn før. Jeg føler han har sugt ut hver eneste dråpe disse kveldene så lurer på om det er derfor. Ville dere begynt med MME eller prøvd med velling? Han er fire mnd. Noe spes jeg må tenke på med MME eller er det bare å begynne?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror jeg ville prøvd litt MME, jeg gjorde d til snuppa mi og ho ble som en ny unge... det er bare å begynne med det :)

Skrevet

Ammer du først da eller gir du bare MME?

Skrevet

Ville prøvd med mme før jeg ha velling, siden du må lage velling av mme. Men magen kan reagere, så begynn forsiktig med 40 ml og lag mer etterhvert.

Jeg har gjort det samme som deg siden han var 2 måneder, gitt en flaske med mme etter pupp på kvelden. Funker veldig fint her, og nå sover han 10 timer i strekk.

Skrevet

var på helsestasjonen herom dagen fordi mini våker på natta igjen. De sa at det var bedre å begynne med grøt enn MME fordi MME kunne gå ut over melkeproduksjonen. Men jeg syns du skal snakke med HS jeg :-)

Skrevet

Min ble å slik rundt 4 mnd perioden. Gjorde ikke annet enn å amme han. Veldig urolig. Ble anbefalt av hs å innføre litt grøt, 50-50 sjangse for at det hjalp. Begynte med litt grøt og det var litt frem og tilbake i en ukers tid, men ble bedre. Er ikke sikker på om det var grøten i seg selv eller om det var melkeproduksjonen som gikk opp.

Lykke til:o)

Skrevet

Min datter er 4mnd nå og vi har samme "problem"..Hun er vanskelig å legge og vil plutselig ha pupp mange gange og lenge før hun kan sove..

Virker som det er veldig mange forskjellige meninger om hva man skal gi av tilskudd.

Syns det er litt vanskelig å vite hva som er det riktige..

Skrevet

Takk for svar alle sammen:) Tror jeg får høre med HS i morgen jeg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...