Gå til innhold

Gravid igjen etter sa...!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Åh, positiv test i dag!!! Hadde en sa i uke 7 for noen mnd siden, men er gravid igjen nå! Kjenner jeg bekymrer meg litt for at det ikke går bra denne gangen også.. klarer ikke helt glede meg så mye som jeg kanskje burde...

Kryss fingrene for meg!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer!! :)Krysser fingre og tær for deg :) Vi er flere i samme klubb her inne, tidligere sa eller ma. Og gravid igjen. Fantastisk å få bli gravid igjen,men klart tidligere erfaringer har satt en støkk i oss...Jeg klarer ikke helt å slappe av heller. Skal til ul på mandag, er da sånn rundt om 7 uker.

 

Lykke til kjempemasse med spiren din :) Nå sitter den godt plantet skal du se :)

Skrevet

Gratulerer så masse. Vet akkurat hvordan du har det. Hadde MA i uke 8 i januar og er nå 6+5. Går på nåler her nå da det nærmer seg da det gikk galt sist. Krysser fingrene for oss alle sammen jeg.

Lykke til . :-)

Skrevet

hei:)

 

gratulerer så mye med graviditeten:) denne gangen skal det gå bra:)

men vet hvordan det er å ikke helt klare å slippe gleden løs enda.

jeg hadde sa iuke 6 i slutten av mars.ble gravid på første eggløsning etterpå og er nå 11+5 !! :D har vært på tidlig ultralyd å sett et lite hjerte som slo og håd som veivet:) moro:)

 

ønsker deg masse lykke til (",(",)

Skrevet

Ååå tusen takk alle dere!

så søte dere er :)

Skrevet

jeg mistet også sist, MA uke 12. Er 6 +1 i dag, vet hvordan du har det.

 

Lykke til, skal se det går bra denne gangen!!

Skrevet

Gratulerer!

det var kjappt gjort!! :D

vi brukte 3 pp før den satt igjen..har kommet over den uka jeg mista så nå har jeg bestemmt meg for å slappe av og huske på det legen sa til meg:"sjangsen for at du mister ved neste sv.skap er veeldig liten!"

Skrevet

Hei Hei:-) Jeg hadde en SA i uke 8 ,9 juni 04, og jeg rakk ikke å få mens etterpå før jeg ble gravid igjen. Har idag en velskapt jente på 3 år:-). Men skjønner dere tenker på det. Lykke til alle sammen:-)

Skrevet

Grattis! Er i samme klubben - SA i uke 11, og er nå kommet til uke 7. Har masse usikre tanker om det hele, og faktisk også hatt blødninger. Skal på UL til uka (ca. uke 8), og har avtalt tett oppfølging med gyn og jordmor for at jeg skal føle meg trygg nå den første tida.

Håper vi følger hverandre i tida som kommer:-)

Skrevet

Håper det går bra for oss alle! Vi får følge hverandre denne tiden! Jeg er bare i uke 5+2 jeg da, men testen var positiv, så....

Prøver så godt jeg kan å bare tenke positivt denne gangen!!

Har dere fortalt det til venner og familie?

Vi har valgt å vente litt denne gangen sånn at ikke alle vet det. Men familie får vite det snart! :D

Skrevet

Gratulerer så mye med graviditeten, masse lykke til i svangerskapet :o)

Krysser fingrer for deg :o)

Skrevet

Ikke sagt det til familie. Kun ett par "perifere" venninner (bor andre steder i landet). Ei som er lege, og som hjeper meg gjennom usikre tanker med medisinske fakta (hun er gyn), og ei som er i samme situasjon som meg - har mistet, prøver på nytt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...