KarinB Skrevet 21. juni 2008 #1 Skrevet 21. juni 2008 mor har ikke lagt på seg på disse to ukene og symfyse målet er helt likt. Flere som opplever dette??
Kjærlighet <3 Skrevet 21. juni 2008 #3 Skrevet 21. juni 2008 Er ikke kommet så langt enda da, men i forrige svangerskap la jeg ikke på meg i slutten. Når det gjelder sf-målet er det normalt at det flater ut på slutten av svangerskapet:-) Lykke til, du har ikke så lenge igjen nå :-)
endelig mamma t 2 :) Skrevet 21. juni 2008 #4 Skrevet 21. juni 2008 Jepp. Den siste måneden har jeg ikke lagt på meg, og symfysemålet har flatet ut. Dette henger nok sammen med at babyen har sunket ned i bekkenet, da pleier målene å flate ut. Om det skulle være grunn til bekymring, så hadde nok den som måler deg (jm/lege) henvist deg videre.
Solstrålen80 *gutt og jente* Skrevet 21. juni 2008 #5 Skrevet 21. juni 2008 jeg har lagt på med,men symfyse målet har falt ut av skalaen så har vært å skal flere ganger på vekstkontroll. var 23 % for liten først gangen å 10 % uka etter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå