chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 21. juni 2008 #1 Skrevet 21. juni 2008 Jeg gjør jo ikke annet enn å spise om dagen. Til frokost når sønnen min er hjemme hos meg spiser jeg to skiver eller to grove rundstykker, noe til lunch (eple/youghurt m frokostblanding i, evt nudler eller en skive til) Middag lager vi stort sett hver kveld som kvelds og da er det skikkelige middager som kjøttkaker/fisk osv (vanlige middager altså) MEN så kommer kvelden, gnafser litt på både ene og andre, klarer ikke lavær!! Prøver å la det gå ut over eplene og gulerøttene, men det er ikke bare enkelt, og plutselig har en sjokoladebit blitt til hele plata *sukk* Men i går da var jeg ute og spiste junk sammen med min stemor, kom hjem ov jeg og sambo laget taco... å nå har jeg jaggu meg spist taco til frokost også!! Og føler jeg bare spiser og spiser og spiser... og den siste uka har jeg lagt på meg TO kg, hvordan skal dette ende? Som en flodhest uten magemål? Nei fysj dette blir jeg deppa av!!
KarinB Skrevet 21. juni 2008 #2 Skrevet 21. juni 2008 hehe, jeg hadde også en sånn periode. mannen min kommenterte det til og med! "fint at du spiser, men bør du ikke tenke litt på hva du spiser?" eller noe sånn....hehe, har heldigvis klart å ta meg inn igjen. Sikkert bare en periode jeg hadde.
Gjest Skrevet 21. juni 2008 #3 Skrevet 21. juni 2008 Hehe, jeg har det på akkurat samme måte. Det går som regel bra frem til middagstider, men etter det og utover kvelden så får jeg så matlyst og blir fysen på alt og ingenting:P Da går det hovedsakelig utover det som ligger i skapene bare, så prøver å være flink og ikke kjøpe noe usunt, for da spiser jeg det heller ikke på kvelden Ikke bli deppa! Vi er gravide, kroppen vår er i ubalanse:P Våre kropper har bare en periode nå hvor den MÅ ha masse mat
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 21. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 21. juni 2008 Åh, ja det er bra å høre flere av dere har det på sammen måten, ser bare svart på alt som skal bort igjen etter svangerskapet. Vog 70 før jeg ble gravid, nå er jeg 81.2. Forrige gang vog jeg 62 når jeg ble og 91 på slutten...*gulp* Håper bare det ikke blir slik en gang til...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå