<3 2 prinser & 1 prinsesse <3 Skrevet 21. juni 2008 #1 Skrevet 21. juni 2008 er dette vanlig? igår på formiddagen ble jeg plutselig kvalm å måtte legge meg ned på, idag våknet jeg og var veldi kvalm.. fleree??
Venter på bitteliten Skrevet 21. juni 2008 #2 Skrevet 21. juni 2008 Ja, opplever det samme. Tror det kan ha en sammenheng med at magen nå er på det høyeste og at magesekk og andre organer er i klem. Opplevde dette sist jeg gikk gravid også, men synes å huske at det ble bedre da magen "sank ned" nærmere fødsel.
<3 2 prinser & 1 prinsesse <3 Skrevet 21. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 21. juni 2008 takk for svar:) men magen min har sunket ganske mye ned. og ligger ikke og presser oppi der lenger. så da må de være noe annet her..
3 fra før Skrevet 21. juni 2008 #4 Skrevet 21. juni 2008 Hei!! Jeg er og 36 i dag. Gikk inn her for å se om det var noe ang akkurat dette:) Jeg våknet kl 3 i natt og skikkelig kvalm!! Har ikke gitt seg enda.Magen min har og synket veldig godt. Kanskj normalt det og da:)
TrustNoOne (but Me) Skrevet 21. juni 2008 #5 Skrevet 21. juni 2008 Har akkurat det samme problemet, utrolig plagsomt!!
Chris&Alex♂♂ Skrevet 21. juni 2008 #6 Skrevet 21. juni 2008 jeg var ikke sånn sist, men er blir voldsom kvalm i det siste. begynte vel for en uke siden. er i uke 34 nå. uff håper jeg slipper å være så uvel frem til fødsel, det er jo en liten stund igjen da.
Vannmann-86*med-liten-Emil Skrevet 21. juni 2008 #7 Skrevet 21. juni 2008 Dette opplever jeg også fra tid til annen, og noen sa til meg at det sikkert kommer av at junior presser på noen nerver nede i bekkenet når han presser seg nedover
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå