Gå til innhold

36 uker i morga, og veldi kvalm???

Anbefalte innlegg

Skrevet

er dette vanlig?

igår på formiddagen ble jeg plutselig kvalm å måtte legge meg ned på, idag våknet jeg og var veldi kvalm..

fleree??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, opplever det samme. Tror det kan ha en sammenheng med at magen nå er på det høyeste og at magesekk og andre organer er i klem. Opplevde dette sist jeg gikk gravid også, men synes å huske at det ble bedre da magen "sank ned" nærmere fødsel.

Skrevet

takk for svar:)

men magen min har sunket ganske mye ned. og ligger ikke og presser oppi der lenger. så da må de være noe annet her..

Skrevet

Hei!! Jeg er og 36 i dag. Gikk inn her for å se om det var noe ang akkurat dette:) Jeg våknet kl 3 i natt og skikkelig kvalm!! Har ikke gitt seg enda.Magen min har og synket veldig godt. Kanskj normalt det og da:)

Skrevet

Har akkurat det samme problemet, utrolig plagsomt!!

Skrevet

jeg var ikke sånn sist, men er blir voldsom kvalm i det siste. begynte vel for en uke siden. er i uke 34 nå. uff håper jeg slipper å være så uvel frem til fødsel, det er jo en liten stund igjen da.

Skrevet

Dette opplever jeg også fra tid til annen, og noen sa til meg at det sikkert kommer av at junior presser på noen nerver nede i bekkenet når han presser seg nedover

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...