Gå til innhold

Hvordan ligger (lå) tvillingene deres inni magen ?

myk1+1=2

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tror at den ene min ligger på tvers helt nede og at den andre er presset opp på høyre side. Føler at magen er litt på skakke:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har tv1 i hodeleie, og tv2 på tvers.. er i bims uke 33.

Skrevet

mine ligger med hode ned begge to.. uke 33+3

Skrevet

her ligger begge mine med hode ned og har gjort det siden uke 24. er nå i Bim uke 33.

de har ikke festet seg da, riktikgnok

Skrevet

Guttene er nå 17 uker ,jeg er 19(snaaart 20)uker,den ene ligger i hodeleie og den andre i seteleie.

Skrevet

Ved ordinær UL i uke 19 lå begge i hodeleie, og tror ikke det har endret seg, for jeg kjenner mest spark oppe på høyre side av magen. Men vet ikke, for har ikke vært til UL siden... (dvs har vært til UL for å sjekke hjertet til TV1, som har hjertefeil, men har ikke vært til noen "generell" opfølging av tvillingene, noe jeg synes begynner å bli på tide. Er i uke 27 nå)

Skrevet

mitt svangerskap ses på som "ikke risiko" pga to morkaker, tykk skillevegg etc. OG jeg har vært på ul.hver 4 uke siden ord. ul uke 18. Jer er uke 29 nå. Syns du bør kontakte sykehuset!

I uke 27 lå mine i hodeleie begge to.

Skrevet

Hei Annkimor.

Takk for tipset. Alltid greit å vite hvilken oppfølging andre får.

Var til kontroll i går, og da sjekket legen både hjertet og vekst og de "vanlige" tingene for begge. Hadde visst ikke vært vurdert som nødvendig forrige gang, da jeg (de) også har 2 morkaker og alt annet var fint, men jeg var veldig glad da han sjekket begge (jeg spurte om det når vi kom)

Desverre er han ikke så veldig snakkesalig han legen da, så han kommenterte ikke noe underveis (tror han er for vannt til å se på "problem-hjerter" og at slikt snakker man om i rolige former etter undersøkelsen), men klarte da å se selv at begge lå med hodet ned fortsatt. :-) (som også stemmer med bevegelsesmønsteret jeg kjenner)

Skrevet

På forrige UL låg mine litt på tvers. Tvilling 1 med hodet litt oppover med ansiktet inn i morkaka. Tvilling to låg med beina mot tvilling 1 sitt ansikt og med ryggen mot magesekken min og ansiktet nedover... Hehe...

Litt sånn ying-yang-stilling på dei! :)

Skrevet

tv1 ligger i sete og tv2 liitt på tvers. Er i uke 32

Skrevet

tv1 ligger i hodeleiet, og tv 2 ligger med hodet under mine høyre ribben og med føttern i min venstre lysk, legen kaldte det tverrleie. Er i uke 32

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...