Gå til innhold

10 mnd, krabber ennå ikke..kan jeg hjelpe han?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han drar seg rundt med hendene i stua, og kan vogge på alle fire mange ganger i løpet av dagen, men det stopper lissom der. Slik har han holdt på lenge. Kan jeg hjelpe han i gang med krabbinga?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei dem sier jo at man ikke kan lære barna å krabbe,de må finne ut av det selv.Jeg har en gutt på 9 år som ikke gikk før han var 16 mnd, jeg syns den gang at det var ille, men det er det jo ikke..alle barn er jo forskjellige uten at det er noe galt med det.Men da han endelig krabbet,han var ca 11 mnn,krabba han høyt og lavt..og da han gikk,så gikk han heller ikke,han sprang.Og han er jo flott på alle måter i dag..så det er ingenting å bekymre seg for,plutselig krabber han

Skrevet

Nei, de må lære seg det selv, men 10 måneder er jo ennå tidlig å krabbe, så ikke noe hast. Du kan fortsette å stimulere han ved å legge leker litt unna etc. slik at han må bevege seg for å nå de.

Skrevet

Det er jo også mange babyer som rett og slett hopper over krabbingen, begynner å krabbe når de kan gå.

Tror nok ikke det er så mye du kan gjøre med det.

Skrevet

Vår gutt er like gammel og gjør akkurat det samme - hverken mer eller mindre :)

Jeg har helt sluttet å stresse med det. Vi har prøvd alt mulig rart, men ingenting hjelper likevel. Alle milepæler har han nådd tregt, men helt uten hjelp, dvs fullstendig på egenhånd.

Gjør hva du vil for han, men jeg tror ikke han kommer til å krabbe før han er klar for det selv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...