Gjest Skrevet 21. juni 2008 #1 Skrevet 21. juni 2008 Lurer på om det kan ha vært en festeblødning jeg hadde en uke før IKM. Det var en bitteliten lyserosa blødning. Men, så har det vært litt spotting etter det og litt rødbrun utflod...irriterende tegn på tr. Det er den lille første blødningen som gjør at jeg fortsatt har et lite håp. Vet dere om noen/har noen hatt spotting og likevel vært gravide?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå