reseret Skrevet 21. juni 2008 #1 Skrevet 21. juni 2008 Har vært sykemeldt en stund nå fra deltidsjobben min. Har ordna alt med nav ang skjema for foreldrepenger etc. Men har helt glemt at jeg kanskje må fylle ut noe skjema fra jobben.
Amazed..♫ 01.02.2012 ♫ Skrevet 21. juni 2008 #2 Skrevet 21. juni 2008 Skrev bare en lapp (søknad ) der det stod at jeg søkte om fødselspermisjon fra xx dato til xx dato. Jobben min godtok iallefall det
O&Os_mamma Skrevet 21. juni 2008 #3 Skrevet 21. juni 2008 På jobben min har de skjemaer for alt mulig, og også når det gjelder dette. Måtte fylle ut et skjema med alle mulige slags opplysninger som når har termin, 80% el 100% permisjon, når ferie skal avvikles, når far skal ha permisjon etc etc. Så ble dette sendt til lønnsavdelingen. Varierer nok litt fra arbeidsplass til arbeidsplass dette.
Ella78 m/ A&M Skrevet 21. juni 2008 #4 Skrevet 21. juni 2008 Varierer fra arbeidsplass til arbeidsplass. Spurte sjefen min om dette for utallige måneder siden, og hun brukte eviglang tid på å finne skjemaet jeg skulle fylle ut, men satser på at jeg får penger likevel... Hehe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå