Anonym bruker Skrevet 21. juni 2008 #1 Skrevet 21. juni 2008 vaginal orgasme,ingen problem med orgasmen nar jeg koser med klitten,men har så lyst på vaginal.Er vel kanskje en av de som aldri får det,noen med noen gode forslag til hva jeg kan prøve?
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2008 #2 Skrevet 15. juli 2008 Du er ikke aleina om det. Hadde ikke hatt noen form for orgasme før eg blei gravid eg:( men da kom den eine, så nå mangle bare den vaginale
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2008 #3 Skrevet 17. juli 2008 Syns det er underlig og rart å lese om andre kvinner som ikke har hatt orgasmer før ...langt opp i godt voksen alder ... Herlighet ....hvordan går det an ??? Er selv jente og klarer ikke forstå at noen er så " asexuelle " hele barndommen sin , ungdomstiden og som voksen .... Trodde overvekt av den normale kvinnelige befolkningen begynte med onani instinktivt som ganske lite barn ...fikk naturligvis orgasmer både som barn , ungdom og voksen .Slik var nå jeg som liten jente husker jeg .Man kjenner jo som ganske liten ...at en har masse følelser der nede ....i forhold til andre steder på kroppen .! Selv om ingen har fortalt eller lært deg det .....dette er jo noe en merker selv som barn allerede . Et spørsmål ? Har foreldrene deres nektet dere som barn å " ta på dere selv " der nede ? Er dere blitt tilsnakket ...fått kjeft og møtt med fy fy holdninger i oppdragelsen som små uskyldige barn som utforsker sin egen kropp ??? Siden dere er blitt slik - i voksen alder ??? Jeg husker jeg ble flirt av av min eldre søster da jeg som 5 åring koste litt med meg selv ...gned meg lit der nede ...var flaut skjønte jeg da ...Men forstod det ikke før den gang ! Var jo bare 5 år tross allt !....at dette var noe en måtte gjøre i hemmelighet og kunn når man var alene ....he he ! Men har hele livet fått lett orgasmer , både som barn , ungdom og voksen .... Men husker jeg ble aldri nektet , fikk kjeft eller ris av den grunn !....bare oversett av de voksne ...når jeg "holdt på " som barn he he ! Flaut tema sikkert ....men neppe verken unaturlig adferd eller så uvanlig - hverken for guttebarn eller pikebarn . Såpass forstår en i dag heldigvis .Er TILLATT for begge kjønn .Noe det ikke var før .Da ble jenter møtt med fysj og fy holdninger osv Mens guttebarna gjerne fikk lov å dra i tissemann .....uten fy fy holdningen . Kan kanskje ha skadet jenter psykisk ....så de blir sexuelt hemmet pga skyldfølelse , skam , flauhet osv dersom de er oppdratt slik m tanke på sexualitet allerede som små barn og ikke fikk lov å utforske sin kropp - i samme grad som guttebarn fikk lov til .....Hva tror dere ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå