Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal ta ettårsbilde av snuppa snart, og jeg har (endelig) funnet igjen kjolen jeg hadde på meg på 1-års bildet mitt. Jeg er så glad i den kjolen, og har leita høyt og lavt etter den nettopp fordi jeg ville snuppa mi skulle ha den på seg på bildet sitt (er jeg rar da?)

Men i går kom svigermor innom med klær hun hadde kjøpt til fotograferingen. Hun visste om kjolen min, men da jeg sa takk, men vi har kjole til henne vi ble hun helt vrang. Den vi hadde var jo bare stygg (takk skal du ha liksom) og dersom vi ikke brukte det hun hadde kjøpt, kom hun til å bli fornærma og ikke komme på besøk på en laaaang stund (å huff og huff *ironi*).

Men noe må vi jo gjøre, for mannen min syns jo naturligvis at dette er en litt kjedelig situasjon. Men å bruke klærne hun kom med er helt uaktuelt.

Så, noen tips til hva vi skal gjøre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Herregud, er det mulig da?? Bruk kjolen din så klart. Vil hun ikke komme på besøk bare på grunn av det, så får hun jammen ha det så godt tenker jeg.. Fryktelig barnslig av henne...

Skrevet

Det er kjempebarnslig, og for min del trenger hun ikke å komme hit på en stund, men gubbe vil jo gjerne ordne opp i det, og det har jeg forståelse for. Jeg skjønner bare ikke hvordan vi skal ordne opp i det.

Vi kan jo ikke føye henne for evig tid heller? Hun er over 50, men oppfører seg som en trassig fjortis. Jeg blir helt slapp jeg...

Skrevet

Jeg syns du burde få lov til å selv velge hva du vil kle ungen din med, og det må hu jo nesten bare akseptere. Så syns du skal bruke det du vil, det er hu som er barnslig. Så hvis det ikke skal mere til for å ikke komme og besøke barnebarnet sitt, så kan hu jo skylde seg selv syns jeg.

Skrevet

Herrejemini, for ei svigermor! La henne bli fornærma, fotografer jenta di i din egen kjole. Jeg gjorde nettopp det, tok bilder av jenta mi med kjolen jeg selv ble fotografert i.

Er du villig til å inngå kompromiss kan du jo fotografere henne i begge antrekkene ( du behøver jo ikke bestille bilder med kjolen fra svigermor på). Vi hadde med 2 antrekk til jenta vår ihvertfall.

Skrevet

Er det mulig?? Jeg hadde blitt veldig trassig selv hvis noen prøvde å overkjøre meg sånn!

Syns selv det er nydelig med "bar overkropp" og gullsmykke på 1-årsbildet (men jeg har 2 gutter da)

Skrevet

Åh, jemeni. Vi var på bursdagsfeireing til mormora til gubben i dag, og når vi kom, så dro svigermor i protest! Skal hun være så barnslig, så kan hun bare ha det så godt. Det er hun som mister tid sammen med verdens søteste jente :)

Skrevet

Så utroli barnsli svigermor du har! Det er jo kun hun selv som taper på å være sånn!

..men jeg er like barnslig; hadde tatt bilder av jenta i MIN kjole, og gitt et eksemplar i gave til svigermor.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...