smågodt prinsessa Skrevet 21. juni 2008 #1 Skrevet 21. juni 2008 Hver gang jeg bestemmer meg for å sove når gutten min har en hvil så sover han sååå lite!!! han våknet halv 6 i morges.. så la jeg jeg han 3 timer etterpå.. så sov han bare 45 min!!!! Men hvis jeg ikke sover når han sover så sover han kanskje 1,5 - 2 timer.. !!! det er såå typisk.. måtte bare få ut litt frustrasjon!!
Scorpiogi Skrevet 21. juni 2008 #2 Skrevet 21. juni 2008 kjenner problemet ja!! En tør jo nesten ikke legge seg, for da VET en at en ikke får hvile..
Gjest Skrevet 21. juni 2008 #3 Skrevet 21. juni 2008 Akkurat sånn er det her å. Merkelig det greiene der. Skulle tro ungene hadde en sensor som slo ut når vi prøvde å sove?
hit og dit Skrevet 21. juni 2008 #4 Skrevet 21. juni 2008 Det samme skjer her. Mallo sover som regel fra halv åtte til halv åtte, men du skal banne på at den natta eg har sove dårlig eller dagen før ein viktig eksamen så er mallo våken klokka seks. Andre ganger har ho tatt den heilt ut og våkna, ti, tolv, to, fire og seks. Som sagt slike netter er sjeldent, ca ein til to ganger i mnd, men alltid når det passer minst.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå