Gå til innhold

I natt har vi fått sove hele 2 x 2 timer:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er hun snart 6,5 mnd og sover fortsatt ikke om natten. Det er ingenting som tyder på at hun får tenner.

Det startet med at hun hadde kolikk, ble vant til å bli bysset i søvn og våknet hyppig opp, for å få service hele natten gjennom. Så tok vi en litt forenklet skrikekur på henne, det hjalp i en liten periode der hun våknet "kun" hver 3,5 time, men så begynte hun å våkne oftere igjen. Jeg har nå lagt på et annet rom i nesten en uke, det såg ut til å være det som skulle til, for da våknet hun plutselig bare 3-4 ganger i løpet av periode 19.30 - 07.00. Hun spiser en stor porsjon grøt før hun legger seg.

Hun får mat igjen ca 22.30 og rundt kl 3-4. Ellers skriker hun /sutrer hun hele natten. Er hun veldig hyserisk har jeg begynt å ta henne opp bare for å roe henne (skjer kanskje en gang per natt), da ligger hun gjerne våken 30 -60 min før hun griner igjen. Da lar vi henne sutre en liten stund før vi nynner til henne, event setter oss opp så hun kan se oss og nynner. Det pleier å roe henne litt ned iallfall. Men hun slutter liksom aldri å sutre. Hun tar ikke sutt, men har en koseklut som hun elsker.

Hva mer / annet kan vi gjøre for å få sove. Det er så utrolig slitsomt, vi går på skift, men min kjære samboer skal jo også på jobb, så han kommer til å slite seg skikkelig ut om dette fortsetter. Har vært i søvngruppe, men følte ikke det var noe særlig, fikk ikke å mye utav det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kan ikke så mye om dette (men vet alt om søvnmangel), men det jeg har hørt er at man bør gi grøten en god stund før de skal legge seg og ikke like før. Kanskje det kan hjelpe?

Skrevet

Vi gir den ca 3 kvarter før natten taes. Vet ikke om det er lenge nok??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...