Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 21. juni 2008 #1 Skrevet 21. juni 2008 Kjempekoselig kveld, moro å drikke, spise og skravle med dere igjen :-) Håper det ikke skjedde noe med Seier & Glede siden vi ikke hørte fra deg? Synes for øvrig Yayas var et flott sted å møtes selv om vi fikk med oss 3 tropiske stormer i løpet av kvelden hehe. Satser på at vi tar en ny kveld i løpet av sommeren dersom det er interesse. Ha en super helg! :-)
Millapril Skrevet 21. juni 2008 #2 Skrevet 21. juni 2008 Takk for superkoselig kveld i går! God mat og godt øl er alltid koselig. Veldig moro å få litt oppdatering fra hver enkelt også. Håper på ny lufte-kveld for småbarnsmødre snart igjen!
Endelig ny spire i magen Skrevet 21. juni 2008 #3 Skrevet 21. juni 2008 Tusen takk jenter for atter en minnerik og hyggelig kvled. Alltid like koselig! Jeg er med på flere sklike kvelder. Jeg syns oogså Yayas var et bra sted og spise og skravle, alle fikk snakke sammen. Håper virkelelig ikke at det har skjedd noe mer med lilleM siden vi ikke hørte noe fra deg Seier og glede. Prøvde å sende sms også. Ha en strålende dag, jenter!
Tussi og Maja Skrevet 21. juni 2008 #4 Skrevet 21. juni 2008 Hei hei! Takk for en koselig kveld! God mat og godt drikke i godt lag - tre ting på en gang;-) Veldig godt å komme seg ut og la skravla gå med hyggelige jenter. Er gjerne med på det flere ganger i sommer!
Bellen^2 Skrevet 21. juni 2008 #5 Skrevet 21. juni 2008 Tusen takk for i går jenter! Det var supergod mat, laidback atmosfære, gode drinker og veldig hyggelig selskap:) Disse jentekveldene er et herlig avbrekk fra hverdagen og noe jeg setter utrolig pris på! En ting jeg lærte fra i går var at jeg aldri skal ta siste t-banen hjem rett etter at VG top 20 lista er ferdig! Jeg stod på perrongen og ble skubbet rundt sammen med ca en million fjortiser:/ Håper alt står bra til med deg og dine Seier & Glede!
Gjest Skrevet 23. juni 2008 #6 Skrevet 23. juni 2008 Jeg er såååå flau! Vet dere, jeg var helt overbevist om at det var lørdag vi skulle møtes, og ventet egentlig bare i spenning på at det skulle bli lørdag.. Var kjempefornøyd når jeg så melding fra Endelig spire, om jeg skulle komme. Men det var altså 1 dag for sent! *flau* - jeg hadde til og med kjøpt inn antrekk for kvelden (fikk i bursdagspresent fra kjæresten min).. men må nok vente en helg eller to før jeg får bruk for den da.. Sukk.. *snufser*
Solstråle72 Skrevet 24. juni 2008 #7 Skrevet 24. juni 2008 Takk for en fin kveld på fredag. Koselig med prat, mat og øl..... Kjempedumt du tok feil av dagene Seier og Glede, men det kommer nok flere "ut på byn" kvelder tenker jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå