Isa04&Alex08 Skrevet 21. juni 2008 #1 Skrevet 21. juni 2008 hei alle samme. er her noen som har noen gode råd for meg. gutten min har våknet med sammenklistert øye denne morgen. grusomt. Hva kan hjelper...bortsett fra morsmelk.
3 har blitt 4 Skrevet 21. juni 2008 #2 Skrevet 21. juni 2008 Saltvannsdråper og morsmelk fungerte bra her.. Skyll øyet regelmessig m saltvann,drypp så i morsmelk;-)
meg & mine små Skrevet 21. juni 2008 #3 Skrevet 21. juni 2008 Vask med vann som du har kokt og kjølt ned.
Ildfluå Skrevet 21. juni 2008 #4 Skrevet 21. juni 2008 V vasket også med rent kokt vann og bomullsdotter. Gjevnlig hele dagen. Det skal mye til at du får behandling.
3-prinser Skrevet 21. juni 2008 #5 Skrevet 21. juni 2008 Trenger ikke være øyekatarr. Mest trolig er det bare tette tårekanaler. Er veldig lett og forveksle med øyekatarr. To av mine hadde tette tårekanaler. Men allikevel, følg rådene de over har gitt.
Isa04&Alex08 Skrevet 21. juni 2008 Forfatter #6 Skrevet 21. juni 2008 takk for alle som har svaret...synes at det er litt dumt når man er såååå liten og må sliter...
PrincessEleanorღLeah 24.07.07ღ Skrevet 21. juni 2008 #7 Skrevet 21. juni 2008 Leah fikk dette, 8 dager gammel...vi måtte til legen og få øyedråper til henne...gikk ikke over med morsmelk og saltvann...en dag m øyedråper så var hun mye bedre, gikk fort over! Så hvis ikke rådene over her hjelper, så gå til legen Lykke til!
MammantilLeah Skrevet 22. juni 2008 #8 Skrevet 22. juni 2008 Heisann.. Leah Malene hadde dette da hunble født, vi fikk saltvanns væske som vi skulle vaske med og en krem som skulle på våtkanten i øyet... vi fikk beskjed om å holde frem til et par dager etter øyet ble fint, men ho ble aldri bedre, så det ente med at vi sluttet å behandle det, vasket henne etter behov med en fille med vann, etter et par dager var det borte...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå