mamman til leon og Noah Skrevet 21. juni 2008 #2 Skrevet 21. juni 2008 hei jeg bor i larvik. fikk en sønn 20 februar. har en fra før som blir 2 i august,, hvor bor du?
2SmåTroll Skrevet 21. juni 2008 #6 Skrevet 21. juni 2008 Sandefjord her, ei lita tulle som ble født 5 juni
Isa04&Alex08 Skrevet 21. juni 2008 Forfatter #7 Skrevet 21. juni 2008 gratulerer er jo ikke så lenge siden da... bor også i sandefjord og har en liten gutt som du se i nickname min og en jente som bli fire i juli. er her noen treffen eller sånn i sandefjord eller larvik?? kjenner ikke så veldig mye folk og det er jo koselig å bli kjent med noen som har småe også.
2SmåTroll Skrevet 21. juni 2008 #8 Skrevet 21. juni 2008 da har vi barn på ganske lik alder ja Har ei tulle som blir fire i november her. Flyttet til sandefjord, eller er du oppvokst her?
NinaCath Skrevet 21. juni 2008 #10 Skrevet 21. juni 2008 Jeg bor i Larvik. Fikk ei jente 9.april i år. Kan ikke noen ta på seg ansvaret og samle sammen fler til et treff? Hadde vært så hyggelig å møte andre småbarnsforeldre da mine venner stort sett er ferdige...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå