MrsL1 Skrevet 21. juni 2008 #1 Skrevet 21. juni 2008 eh... er du oppe nå?? er ikke det litt tidlig da? Neeei, det synes jeg ikke:D haha, lille gutt på 4 er våken. sliter litt med nattesøvnen selv, så våknet for en av mine mange do turer og noen surfe min før jeg var på vei i seng igjen.... jaggu slapp jeg det for her i huset er det morgen:D:D :/
m*78 Skrevet 21. juni 2008 #2 Skrevet 21. juni 2008 He, he, ikke alltid like artig når de våkner tidlig nei. Her kom lillepia inn til meg kvart på 6, i ett strålende humør! Mens storebror lå helt til halv 7 i dag! Tenk hvor deilig det hadde vært å fått sove heeeelt til halv 7 en dag, det er leeeeenge siden :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå