Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

eh... er du oppe nå?? er ikke det litt tidlig da?

 

Neeei, det synes jeg ikke:D

 

haha, lille gutt på 4 er våken. sliter litt med nattesøvnen selv, så våknet for en av mine mange do turer og noen surfe min før jeg var på vei i seng igjen.... jaggu slapp jeg det for her i huset er det morgen:D:D :/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

He, he, ikke alltid like artig når de våkner tidlig nei. Her kom lillepia inn til meg kvart på 6, i ett strålende humør! Mens storebror lå helt til halv 7 i dag! Tenk hvor deilig det hadde vært å fått sove heeeelt til halv 7 en dag, det er leeeeenge siden :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...