The most famous Ludder Skrevet 20. juni 2008 #1 Skrevet 20. juni 2008 Hva kan jeg kjøpe til en venninne som jeg har sjelden men spesiell kontakt med? Skal på bursdagsfest...Ingen rund dag.
The most famous Ludder Skrevet 20. juni 2008 Forfatter #2 Skrevet 20. juni 2008 Er ikke dere her inne eksperter på sånt liksom? Og nei, dette kan jeg ikke google ;-)
~sjiraff~ Skrevet 20. juni 2008 #3 Skrevet 20. juni 2008 Bursdagsgaver er ikke alltid så enkelt. Folk liker forskjellige ting. Jeg blir veldig glad for vin, gode kremer og gavekort på massasje, fotpleie e.l.
The most famous Ludder Skrevet 20. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 20. juni 2008 Hehe, tror ikke det denne gangen, men godt forslag ;-) Tenkte på vin, men mistenker et mulig rusproblem, så tror jeg kuler an med det. Men gavekort på massasje kanskje ja. Hvis jeg får fikset det i morgen da :-s
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2008 #6 Skrevet 21. juni 2008 dildo kan jo være en form for massasje det også da:-) kan brukes over hele kroppen:-)
The most famous Ludder Skrevet 21. juni 2008 Forfatter #7 Skrevet 21. juni 2008 Joda, sant det. Men hadde vært kult å gitt noe hun ikke har fra før og da...
hjertebank m/gutt07&jente09 Skrevet 21. juni 2008 #8 Skrevet 21. juni 2008 Dr.Yppert hadde et godt forslag, men det kan jo hende hun har et stort lager av det allerede..... ;o) Så kan vil jeg heller anbefale deg å gi venninnen din et gavekort på massasje eller fotpleie. Velpleide føtter er jo tingen nå som det er sommertid.....
Northernlights Skrevet 21. juni 2008 #9 Skrevet 21. juni 2008 Jeg elsker lys som lukter godt! Men så er det ikke meg du skal kjøpe gave til,da =o)
The most famous Ludder Skrevet 21. juni 2008 Forfatter #10 Skrevet 21. juni 2008 Fotpleie kanskje ja, hmm... Lys er for kjedelig du ;-)
Northernlights Skrevet 21. juni 2008 #11 Skrevet 21. juni 2008 Du får stå for fotpleien mens du brenner levende lys ;o) Tenk for en personlig gave! hehe
line_n & sara Skrevet 21. juni 2008 #12 Skrevet 21. juni 2008 siden dere ikke har så nær kontakt, og dagen ikke er rund, ville jeg kjøpt et par filmer fra platekompaniet! enkelt og greit, og det faller som regel i smak! alle liker da film! (?) og skulle du kjøpe noe hun har/ikke liker, er det bare å bytte! dyrt er det heller ikke..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå