Anonym bruker Skrevet 20. juni 2008 #1 Skrevet 20. juni 2008 dere som får orgasme under samleie, hva gjør dere? Hjelp meg... Og dere som må ha klitoris stimuli, begynner dere bare å onanere samtidlig som dere har sex? og dette med en dere kanskje har sex med for første gang også? syne det virker så flaut siden det liksom er slik at jeg MÅ få orgasme uten klitoris..er sikkert ikke slik men. Reagerer mennene på om dere plutselig begynner å stimulere klitoris under akten liksom? (første gang dere har sex med en ny person tenker jeg på) eller er det helt normalt?
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2008 #2 Skrevet 20. juni 2008 får bare orgasme aleine jeg. og vet du - vi har et fantastisk sexliv likevel. Slapp av og nyt hverandre heller. Blir helt tullerusk av dette vanvittige fokuset på orgasme...
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2008 #3 Skrevet 20. juni 2008 Vil vel si at jeg ikke gjør noe for å få orgasme. De bare kommer. Har aldri stimulert klitoris mens jeg har hatt sex. Jeg klarte ikke å få orgasme før. Men det tror jeg kom av at jeg tenkte for mye på at jeg MÅTTE jo få orgasme. Nå tenker jeg ikke på noe og orgasmene kommer en etter en.
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2008 #4 Skrevet 20. juni 2008 tror nok mannen tenner på at du stimulere deg selv sammtidig.... det gjelder å nyte seg selv like mye som partneren mener nå jeg... sex blir ikke så fantastisk godt så lenge man ikke er helt og fulstendig fortrolig med sin egen kropp, lek med deg selv og han, og nyt det til fulle, ikke tenk på hva han kan tenke om deg, han vil ha sex med deg og nyte kroppen din hvorfor skal ikke du det?
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2008 #5 Skrevet 20. juni 2008 Fikk skjelden orgasme under samleie før, hendte jeg "varmet" opp litt før vi var sammen, det hjalp om jeg allerede var i gang når vi startet. Med mannen min nå har jeg merkelig nok aldri hatt det problemet, kommer nesten hver gang kun av samleie.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå