Gå til innhold

Fy flate så irriterende!!!! :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på sommer avslutning i barnehagen i dag. Kom plutselig på at jeg hadde glemt kameraet, men min mor skulle ta med sitt så da var det ikke krise. Tok bilder og filmet masse når de sang. Kom hjem og skulle overføre de til pc. Så skulle jeg høre på sangene men da kom det ingen lyd! Gikk inn på lydkontroll men det er rett og slett ingen lyd på videoene... :( åååååå det er så irriterende!!!! Hvorfor måtte jeg glemme kameraet mitt??!! Det er ikke tilfeldigvis noen som har et haugammelt digitalkamera som heter Olympus FE-100?? Og som vet hvor man fikser det sånn at man får lyd på det man filmer???

Ble rett og slett lei meg nå.... De som sang så fint og alt.... :( :( grrrrrrrr!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Var det ikke lyd på kameraet eller pc'en??

Veit ikke hvordan man får på lyd jeg heller =( Huff, stakkar deg..

Men du har bildene da! Hadde ikke din mor hatt med seg sitt hadde du ikke fått noenting!=)

Skrevet

Det er kameraet det er noe gale med for når jeg overfører videoklipp fra mitt kamerea er lyden helt fin... Merkelige greier. Ja, jeg har tatt noen bilder, så har ivertfall noe... Takk for litt optimisme..hehe.. ;)

Skrevet

Det var ikke noen andre som filmet der da. Da går det jo an å spørre om å få kjøpe en kopi. Kan jo evt legge den lyden oppå dine bilder..

Skrevet

Er ikke lyd på mitt kamera heller.. Har aldri funnet ut av det ihvertfall, så jeg har bare konsantert med at det ikke er lyd på det..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...