Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

eksen mener at det er galt å legge utbilder av datter min på profilen min her..intressert i menniger!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet ikke helt jeg. Jeg er skeptisk til slike ting selv. Har ikke lagt ut bilder av verken meg selv eller barna mine her.. Alle kan jo gå inn å se hvem vi er da..

Skrevet

Jeg hadde gjort det ! :) Greit her er mange syke folk i verden, men man kan ikke gå rundt og tenke slik hele tiden..

Skrevet

Det der vel slikt det hersker uenighet om. Selv har jeg ikke lagt ut bilder her.

men uansett saa hvis han er barnefar saa syns jeg du skal respektere det og la vaere :)

Skrevet

Synes vel ikke det er galt... men enig med Onemorepls,The queen of Kalifa i at hvis eksen din er barnefar, bør hans mening telle mer enn vår:-)

Skrevet

enig med de 2 siste her, visst han ikke vil ha datterens sin lagt ut på nettet må du respektere det! men selv har jeg lagt ut bilder av min sønn.. jeg personlig orker ikke gå og tenke på alt det føle som skjer rundt i verden hele tiden! syntes det der må være helt opp til hver enkelt:) men hadde bf sagt at han ikke ville jeg skulle gjøre det, hadde jeg ikke gjort det heller!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...