Gå til innhold

Lurer på en ting...?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hallo...

Er inne fra Bli Gravid, og lurer på en liten sak...

Sluttet på p-piller i beg. av mars etter mange år på denne...

Hver pp, har jeg trodd at PMS symptomer har vært tegn på graviditet...

He,he... lurt meg selv grådig hver gang...

Men, er det noen som har klart å skille på disse, eller som kan fortelle litt om graviditets - sympt. som har vært annerledes enn PMS - sympt.?? :0)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har også hatt det sånn, sluttet med prev. i november- og hadde like mye graviditetstegn hver måned..hehe

i de siste dagene har jeg hatt vondt i magen, men på en litt annerledes måte en ved mensen, og brystvortene mine var ømme hele tiden, ikke bare avogtil (som de pleier, før mensen)...

lykke til, plutselig står du der med en positiv test i hånden...=)

Skrevet

husker jeg også tok voldsomt feil av de symptomene som bare var PMS. men denne gangen så hadde jeg voldsomme mensensmerter en 8 dager før mensen. nå er jeg 5+4 og har ikke så fullt så mye smerter. men det er vanskelig å kjenne forskjell. for meg så visste jeg at egget var befruktet siden jeg har ISCI.(prøverør)

Skrevet

Mitt tips er egentlig å prøve å la være å lete etter symptomer. Denne måneden hvor jeg ble gravid, hadde jeg bare litt antydninger til ømme pupper, og det var det!

Sterkere symptomer er kommet nå etterhvert:)

Skrevet

Takk for svar!!! :0)

Jeg synes nemlig at jeg har hatt forskjellige symptomer hver pp, men tipper selv at dette kan komme av litt hormon-ubalanse etter p-pille slutt??? He,he.... + at jeg aldri har vært gravid før da, så jeg aner ikke hvordan det kjennes ut!! ;0) Nei, en må nok bare smøre seg med tålmodighet og se hva som skjer!! :0)

Det er en spennende tid, og en like forvirrende tid....

Masse lykke til i svangerskapet til dere og kos dere med voksende mager.... :0) Så håper jeg å komme etter hit etterhvert!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...