Anonym bruker Skrevet 20. juni 2008 #1 Skrevet 20. juni 2008 Så inne på navnedebatten noen som hadde dette navnet på sin topp 5 liste? Det er vel tull? Det er vel faktisk ikke et navn?
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2008 #2 Skrevet 20. juni 2008 Kan jeg aldri tenke meg noen får lov å døpe barna sine. Det er jo ikke tillatt med ufine ord i navn, og dette er vel nært nok..
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2008 #3 Skrevet 20. juni 2008 Det er faktisk et navn.... For 2-3 år siden så jeg det selv i en dødsannonse. Men Analius var mellomnavnet,og ingen visste at denne mannen hette det før de så det i annonsen. Ikke et navn jeg ville ha brukt. Tviler også på at noen får bruke det idag,da dette er et navn som vil være en belastning for den som bærer det.
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2008 #4 Skrevet 20. juni 2008 hahaha, sseriøst?! det verste jeg har hørt. for et navn, nei og nei...
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2008 #5 Skrevet 20. juni 2008 Selv har jeg en sønn som heter Kim Umulius. Vi måtte søke flere ganger for å få det godkjent. Forøvrig passer han veldig godt til navnet sitt. Han er en liten god umulius:)
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2008 #6 Skrevet 20. juni 2008 Kan ha vært en mann som har fått med set et utenlandsk navn kanskje? Ble nyskjerrig og sjekka ssb.no jeg, ingen som har det som fornavn, men telefonkatalogen.no gir 1 som har det som mellomnavn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå