Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 20. juni 2008 #1 Skrevet 20. juni 2008 Nei, nå har jeg sittet altfor mye her i kveld og de siste dagene... Blir helt avhengig i disse dager før ikm... Håper testene mine kommer i posten i morgen så jeg kan teste snart... Altfor spent!!!
svima er endelig gravid! Skrevet 20. juni 2008 #3 Skrevet 20. juni 2008 He,he... kjenner til dette!!! ;0) Har de siste månedene sittet mye her inne og lest, sjekket ut tips og lignende... Først idag har jeg registrert meg her inne!! :0) Synes det er veldig spennende i denne prøve - perioden(e)... men kjenner etter symptomer, slik at jeg til slutt inbiller meg at jeg er gravid hver pp, så kommer TR hver gang... :0( Håper det klaffer snart!! Masse lykke til med testingen!!! Håper det blir positivt resultat for deg!! Akkurat fått besøk av TR jeg da... IGJEN!! Så da blir det nok en pp...
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 20. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 20. juni 2008 Jeg er bare i 2 pp, så regner med det kommer flere...... Men, det er alltid lov å håpe.... ;-) *drømme*
svima er endelig gravid! Skrevet 20. juni 2008 #5 Skrevet 20. juni 2008 Blir 5 pp for min del nå som TR kom idag... og jeg som trodde man ble gravid med en gang man sluttet med pilla.... ;0) He,he... neida, men håpet er jo lov å opprettholde!!! :0) Håper at dette blir min siste pp, men har ikke helt troen på dette da... ser jo her inne at det er flere som har mange pp bak seg - og ønsker derfor alle masse LYKKE TIL!!!! :0)
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 20. juni 2008 Forfatter #6 Skrevet 20. juni 2008 Lykke til dere også :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå