Gå til innhold

Noen som har denne bilstolen?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En ting er sikkert, man skal ikke snu og vende på krona når det kommer til barns sikkerhet.... Kjøp best i test og det hun sitter best i. Vi er veldig fornøyde med hts 1-2-3 stolen. Vår sønn på 5 sitter veldig godt i dette setet

Skrevet

hadde aldri kjøpt noe fra biltema eller lignendes butikk uansett hvor godt det sies og være.. kjøp et kjent og trygt merke, som du VET er bra, vært med i test ol... acta graco rallysport koster ordinært 1299 eller noe,og er ofte på tilbud, nå i juni er det påp kampanje til 799 over hele landet tror jeg?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...