Gå til innhold

Vi er i mot prevansjon..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skjønner ikke alle dere som ikke tar i mot hvert barn som en gave..!

Klarer ikke å forstå hvorfor dere ikke vil ha alle barna Gud gir dere! Det er jo ingenting som er større enn å se sine egne barn bli født til jorden..

Jeg er så takknemlig for at jeg har skjønt meningen med livet og takker hver dag for alt vi får.

Hilsen en som elsker livet...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta medisinen din og hold kjeft! Forkynne kan du gjøre i menigheten.

Skrevet

Hvis det fantes noe såkalt Gud ville jeg fortsatt ikke vært interessert i 13-14 barn.

Skrevet

Gudstroen er min beste medisin og den bærer jeg alltid med meg. Det er den som gir meg lykke og tro på en bedre verden!

Ser det er så mange rundt omkring som har små og store problemer og bekymringer. Vit at Gud er med dere uansett.

Jeg skjønner at det er mange uvitende mennesker her inne. -Vi planlegger ikke barna. De kommer og det er like fantastisk og vidunderlig hver gang!

Hvert barn er en gave og det jeg ønsker å formidle er hvor lykkelige man kan bli bare man har tro. Håpet og kjærligheten følger med på kjøpet!

Mange klemmer fra 9-barns mamma

Skrevet

Jeg skjønner godt at du er imot prevensjon. Du kan jo ikke engang skrive det.

Dessuten tror jeg ikke Gud liker at du sitter på internet. Du bør jo helst ligge i senga døgnet rundt for å lage barn.

Skrevet

hi hi. enten så er dette kødd, eller så er du hææææææææææærlig naiv, eller så har du hatt 9 jysla enkle svangerskap + at du må være en eller annen form for overmenneske...

Noen av oss er sykemeldt i 8 av 9 mnd, sengeliggende av bekkeløsning, føder unger alt for tidlig, eller holder på å stryke med av å føde. Andre skjønner sin begrensning og ser når de ikke makter å ta vare på flere gaver :-)

Jeg tror ikke Gud er særlig interessert i å se meg som invalidisert 5 barnsmor med utslitt ektemann, barn som lider av at de ikke blir sett og et par av dem med seinskader pga. fortidlig fødsel. Derfor har vi hjulpet Gud litt og fiksa litt på skaperverket ;-)

Skrevet

Hvorfor i alle dager skulle dette være en spøk. Jeg går da ikke rundt og syter og klager i mine svangerskap.. Hehe.

Jeg har da andre ting å tenke på enn mine vondter. De har det heldigvis ikke vært så mye av heller, de har Herren gitt meg fri for!

Å så fantastisk det er med uvitenhet, Herren trenger da ikke fortelle meg hva jeg skal gjøre.. Hehe! Så gøy at du tok sånn feil..

Det er så gøy med barna de er så ærlige og uvitende de og, akkurat som deg! De er en fryd!

Og som de tar til seg ny ting hele tiden. Det er så elskelig å se!

Livet er så fantastisk herlig å leve. Hos oss er det mye kjærlighet Gudstroen er sterk!

Og jeg trenger da ikke være noe supermenneske for å vise mine barn at jeg setter pris på dem.. Det kommer av seg selv det! ;-)

Å så skjønne dere er alle sammen!

Skrevet

Bare så synd når du dør av at kroppen er utslitt i en alder av 32, og de 13 barna du har produsert står der uten noen til å ta vare på seg.

Skrevet

Er dette og Ella Bella Karamella ?? 9 barnsmor og litt for mye He,He ???

Skrevet

Du skal ikke bekymre deg for døden, den tar Herren seg av. Min mamma har 15 barn og hun er da i godt voksen alder og vel bevart fremdeles. Takket være Gud skaperen den allmektige -så er vi friske alle sammen!

Klem klem til deg over her! :-)

Skrevet

det var det jeg frykta, da eier du ikke realitetsorientering... Sånn til orientering så er Guds troen rimelig sterk her også, selv om Herren ikke har skånet meg for verken bekkenløsning, hypernemesis eller prematurerier... Men det betyr vel kanskje at min tro ikke er sterk nok det da.

Blir bare så UTROLIG provosert av sånne uttalelser. Det gjør dessverre at alle troende blir tatt til inntekt for slike holdninger og det syns jeg er TRIST. Fryktelig trist...

Skrevet

Orginalt innlegg. Skulle nesten tro du var DKMer. Hvis tilfelle var dette en uviselig måte å skrive det på. Slike ting kommer av troen, og har du ikke tro skal du heller ikke ta imot barna. Du må jo ha noe å gi dem også. Derfor kan du ikke dømme andre for å ikke ta imot barna, hvis de ikke har tro for det, og det tror jeg ikke de fleste har her. :-)

Skrevet

Det finnes faktisk fremdeles personer som er så hjernevasket, at di så blindt tror på Gud.. Det er sykt, men sant. Vil tippe at denne personen tilhører en sekt, på sør vestlandet. Finnes et utvalg av religiøse sekter, der presten egentlig bestemmer alt om lover og regler..

Der er det flere med 8-12 unger, det er jo på grensen til det sykelige. Men heldigvis, så er dette nok en utdøende rase, siden flesteparten av barna tar til vett og melder seg ut.. (Da er det ofte at mor ikke har kontakt med sitt "syndige" barn engang.., så langt strekker den morsfølelsen seg!)

Skrevet

Det har jeg alltid lurt litt på. Åssen kan det være Gud som gir dere barna? Jeg mener, det er da faen meg ikke han som lager de.

Skrevet

Dere om det, men hvis alle skulle fått 7-14 unger så hadde det etterhvert blitt et problem for samfunnet, og det er de som faktisk av helsemessige årsaker ikke bør/kan få flere barn også.

Jeg tar alle jeg skulle bli gravid med, men jeg prøver å unngå graviditet siden helsa ikke har så godt av flere på ei stund i hvertfall.

Skrevet

Jeg vet om en familie på 14 barn, ingen tvillinger og moren er sprek under 50 år. De har det kjempe bra!!!!

Skrevet

1. om du er så kristen som du påstår, hadde du holdt dette for deg selv. Da alle vet du ikke har noen rett til å dømme et annet menneske!

2. Om du var så sikker på at dette du skriver er rett, hadde du ikke hatt noe behov for å bruke anonym knappen. Da et annet menneskes mening er uvesentlig for en god kristen, som er sterk i sin tro i at han/hun gjør det rette i gud sine øyne.

En hver person med litt vett har ikke noe problem med å se at en mor med 2-3 ungen har mye mer å gi, enn en mor med 9!

Da tenker jeg på alt fra materielle ting, kjærlighet, tid, omsorg osv

i en unge flokk på 9 kan man ikke akkurat forvente å være et individ, men mer en del av en flokk...

Så hva har du egenltig å tillby dine barn? utenom fordommer, fatigdom og forsømmelse?

Jeg setter og pris på barna mine... begge 2... kanskje det blir en till en gang, men iallefal ikke fler. Jeg har tid til å elske dem, tid til alene tid med hver enkelt av dem. tid til min samboer, alene tid med han, og familie tid!

Tror gud heller vil se meg ta godt vare på den familien jeg har, enn at jeg skal ta på meg mer enn jeg takler... Som menneske, og kristen bør du og ha selvinnsikt nok til å se dine begrensninger!

Foresten!

Når vi er for mange mennesker på jorden igjen (noe som det sikkert ikke er lenge til) Hvor mange barn har du igjen da? Etter at herren har gjort jobben sin...

Skrevet

om man ikke skulle bruke prevensjon hadde jorden blitt overbefolket og ødelagt.. mnan kan da ikek være så ego å produsere i hytt og pine?

Skrevet

Jeg har all respekt for dine valg og din tro, og om du ønsker å ikke bruke prevansjon skal du få lov til det, men respekter oss som ikke har tatt det valget tilbake. Jeg hverken ønsker, har råd til, plass til eller overskudd til 12-13 barn.

Skrevet

Det heter PREVENSJON! Gå i menigheten og forkynn ditt budskap der! Ingen her som er interessert

Skrevet

Tipper det er ellabella som er ute igjen!!

Skrevet

greit for meg at du syns at vært av dine barn er en gave.

jeg syns småen er en gave, men hadde jeg blitt gravid nå så hadde det føltes som det verste som kunne skje, så jeg bruker prevansjon. men kos deg med barna.

Skrevet

9 barns mamma og du har tid til å sitte her å forkynne.

Skrevet

Ja, jeg tar gjerne imot alle barn som Gud vil gi meg, men ser ikke ut som han har noen interesse for å gi meg noen? Kanskje du vet, du som har så god kontakt med han? Sikkert en fææl synder jeg! ;P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...