Karomamma Skrevet 20. juni 2008 #1 Skrevet 20. juni 2008 Våre gode naboer begynner ferie nå, til Karosnuppas store sorg... Bestevenninnen blir jo borte i flere uker Men det var ikke det jeg skulle skrive.... Naboene skal dra på tur i morra og har fått besøk av ferievenner med gitar i kveld. De er kommet i feriemodus allerede, så i kveld har jeg sittet og smuglyttet til koselige viser og småprat i skumringen. Koselig og fint, altså!! Jeg er alene hjemme, vanligvis veksler jeg et par ord i løpet av kvelden med Karopappa altså Jeg har drømt meg helt bort og lengter etter sene kvelder på hytta og til å treffe familien min og de herlige tanteungene. Snart snart snart!! Ha en fin sommerhelg, alle sammen!
Gjest Skrevet 20. juni 2008 #2 Skrevet 20. juni 2008 Ferie er herlig ja Har hatt en uke på Kreta, og teller dagene til neste "ordentlige" ferie som er om 3 uker... Så deilig med tid med fam. og venner, avslappende dager med sol (forhåpentlig), spill (hekta på poker), musikk, strand, god mat og litt vin kanskje ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå