♡prins07 Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ prinsesse08♡ Skrevet 20. juni 2008 #1 Skrevet 20. juni 2008 Så i dag ei som hadde en Phil&teds-vogn til sine to tette.. Når jeg ser inne på sidene deres, ser det ut som de har utrolig mange unike løsninger! Jeg skal får 2 tette og hadde egentlig ikke tenkt å kjøpe vogn, men ha et sete på bagen.. Men når jeg så den geniale vognen, så tror jeg kanskje jeg skla ombestemme meg... Noen som har erfaringer??
Hidjey Skrevet 20. juni 2008 #2 Skrevet 20. juni 2008 vi har phil and teds sport. Har bare brukt den som enkeltvogn enda da, siden lille ikke kommer før om noen uker.. Men jeg tror den blir knall! (selger den der jeg jobber, og jeg liker den bare bedre og bedre)
Gjest Skrevet 20. juni 2008 #3 Skrevet 20. juni 2008 Hidjey ser at det er to muligheter for søskensete på vogna, et lite sete som man setter oppå vogna eller et man kan sette på undersiden. Er det mulig å ha baggen til babyen underst i begynnelsen og så kan stresøster sitte øverst? og så bytte når babyen blir gammel nok til å titte ut litt?
Hidjey Skrevet 20. juni 2008 #4 Skrevet 20. juni 2008 Man bruker samme setet både over og under. Så lenge babyen ligger så har man setet på toppen, og når babyen er stor nok til å sitte opp litt så kan man sette setet på under. Ganske enkelt genialt Vi har kjøpt softbagen til å ha til babyen, men det er ikke noe i veien for å legge den rett i vogna heller, på et lammeskinn eller noe..
Gjest Skrevet 20. juni 2008 #5 Skrevet 20. juni 2008 Aaah, så smart! Får ta med sambo å titte litt mer på den
Hidjey Skrevet 20. juni 2008 #6 Skrevet 20. juni 2008 V har vanlig dobbelvogn også sånn de sitter ved siden av hverandre, men vi bor liksom MIDT i Oslo og kjører trikk og buss hele tiden, og da er det jo ikke plass.. Og det er greit når vi skal trille til barnehagen for å levere storebror, så kan vi bare knipse av setet og fremdeles kunne triille oss en tur uten å dra på gigavogn.. Lurer forresten på om det var deg jeg så på Barnas Hus i dag?
Gjest Skrevet 20. juni 2008 #7 Skrevet 20. juni 2008 Haha det kan godt hende Med en spinnvill liten blondine?? Vi titter rundt på masse søskenvogner nå og jeg blir ikke klok på det jeg altså. Lurte en periode på om jeg kom til å trenge søskenvogn, men har funnet ut at vognbehovet ikke vil endre seg drastisk på 4 mnd. Er endel i Oslo jeg også, og å la snuppa løpe alene rundt der har jeg ikke fryktelig lyst til.. Hvilken dobbelvogn ha dere?
Hidjey Skrevet 20. juni 2008 #8 Skrevet 20. juni 2008 Stemmer det, jeg kommenterte at hun var klatremus på bilen sin, hehe. Dere sto vel å snakka med A da.. Jeg jobber der sånn når jeg ikke er i permisjon, hehe Så jeg surra rundt i dag og prøvde å huske alt jeg skulle kjøpe, og kom hjem med bare halvparten av det jeg hadde planer om.. Vi har Bugaboo som vi vurderer søskenbrett på, men jeg vet ikke helt. Synes det er litt vanskelig å trille med jeg, føler jeg spenner borti det brettet også.. Ellers så har vi en Teutonia S4, men vi har ikke fått prøvd den noe mer enn et par runder i bakgården. Tror den blir litt mer for større utflukter og turer, eller når jeg skal handle mye
Gjest Skrevet 20. juni 2008 #9 Skrevet 20. juni 2008 Aaaah, du med den flotte magen?? gud så misunnelig jeg ble på den hehe ja da vet du jo alt det jeg glemte å spørre A om.. Har også vurdert søskenbrettet på bugaboo, men prøvde det i butikken og syntes det var veldig i veien. I tillegg så ser jeg for meg at snuppa kanskje vil hvile seg litt på tur også. Vet du hvor mye oth koster ny?
Hidjey Skrevet 20. juni 2008 #10 Skrevet 20. juni 2008 Flott og flott fru blom! To uker igjen nå.. ! Måtte ungen komme i morgen! Helst i GÅR! OTh tvillingvogn koster 8499.. Det er uten bag, så det kommer jo evt i tillegg.. Ganske dyr, iallefall i forhold til Phil and Teds.. Singelvogna koster 5899, men er på kampanje frem til den 28. til 4899..
Gjest Skrevet 20. juni 2008 #11 Skrevet 20. juni 2008 Hehe, kan godt skjønne at du er lei ja men nydelig var babymagen hvertfall! Var det jeg mente skjønner du, synes det er helt snodig at noen legger de ut for salg til 6-7000 da! 2 år gammel vogn betaler jeg ikke mer enn halv pris for..
Gjest Skrevet 20. juni 2008 #12 Skrevet 20. juni 2008 Har barnas hus fortsatt easywalker foresten? vet du hvor mye duowalkeren koster? Stakkars, du som liksom er i permisjon hehe
snuppetupp 07.02.07+09.02.08 Skrevet 21. juni 2008 #13 Skrevet 21. juni 2008 Må bare spørre en ting jeg og.. Hva når ungene blir litt større, som f.eks ene er 2 år og andre er 3 år... Hvem skal ligge nederst da... blir dem ikke urolige når de ikke får med seg utsikten... hehe.. mine jenter er litt nyskjerrige se... Vurderer den vogna vi også...
Hidjey Skrevet 21. juni 2008 #14 Skrevet 21. juni 2008 Nja, skal slutte med EasyWalker, så har solgt de ut til 30%.. Men du kan jo evt høre om det er noen DuoWalker å oppdrive fra evt andre butikker eller sentrallager.. Prisen ligger vel på 6999, trooooor jeg det var? Eller var det 6499? Uff, jeg husker ikke helt jeg altså..
Hidjey Skrevet 21. juni 2008 #15 Skrevet 21. juni 2008 Den tyngste skal alltid sitte i vogna, og den letteste i søskensetet.
Meg og mini med ny spire :) Skrevet 21. juni 2008 #16 Skrevet 21. juni 2008 duowalkeren koster 6499 også må du evt ha bag da, som koster 1499 tror jeg... *bare for å blande meg inn* barnas hus har vel sluttet med EasyWalker, vertfall her i stavanger..
Hidjey Skrevet 21. juni 2008 #17 Skrevet 21. juni 2008 Ja, alle barnas Hus har slutta å føre easyWalker, og inn med OTH isteden.. Men det hender at det er noen "rester" her og der..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå