Gå til innhold

Holde det hemmelig eller fortelle? :)


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Sa det med engang når jeg var gravid med førstemann.. Men er så itvil om je skalfortelle dem det nå.. eller om jeg skal vente en stund til.. hehe! Følte svanerskapet be så langt sist da jeg fortaølte det il folk så tidlig.. Men nå savner jeg liksom å snakke om det, selv om det også hadde vært veeeldig gøy å være et stykke på vei og overraske dem! hehe!!

Skal jeg holde det hemelig eller fortelle det ? :) Hva er deres erfaring med det..om dere har ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sist sa vi det til aller nærmeste familie (+ jeg mine beste venninner, fordi jeg trengte noen å snakke med) men halve verden fant det ut i ukene rett etter meg likevel siden jeg ble 100% sykemeldt med hyperemesis.

 

Denne gangen (ivf) vet de som har fulgt prosessen vår det, men kjenner jeg er mer nervøs denen gangen, og går litt med tanken i bakhodet at vi kanskje kan miste (selv om vi aldri har gjort det før). Og sånn sett, så skulle jeg nok ønske jeg hadde holdt litt mer kjeft, hehe.

 

Si det til de du har lyst å dele tanker/følelser med (og be dem holde det hemmelig) og så kan du overraske resten av hurven senere når du føler deg tryggere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi forteller det vi... Er så spent og glad at jeg ikke klarer å holde meg...og ikke minst dårlig...er kvalm hele tiden.

Har vært på UL alerede og alt så visst bra ut....hjertet hadde ikke begynt å slå enda, men plommesekken var godt utviklet og han sa at det var veldig positivt, så får stole på det. Har mistet før, både MA og EXU så kjenner til bekymringen. Men skulle vi være så uheldig å miste, kommer jeg bare til å si det om folk spør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her vet vel ganske så mange det etter hvert.. Er bare 7 uker, og hadde vel normaltsett ikke sagt noe enda. Men siden vi har holdt på med prøverør flere ganger, og vært åpne om det, så er det jo mange som lurer..

 

Skulle jeg miste, så får di tåle det og;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er forferdelig vanskelig å holde helt tett :-) Er jo rimelig dårlig, og går hjemme med snuppa enda... det er mange man har god kontakt med da... Jeg sier det litt hist og pist jeg :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg klarte ikke la vær og fortelle det. Hadde egentlig tenkt å vente litt, men var så giret at vi klarte bare å vente to dager... hehe. Ja, det kan nok bli litt langt, men på en annen side så har du jo allerede en som holder deg i gang. det gjør vel at tiden går litt fortere kanskje?? Jeg har selv en på 3 som jeg får tiden til å gå med:-D

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...