:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 20. juni 2008 #1 Skrevet 20. juni 2008 jeg skal ikke dit det er det bare nermeste familie som skal. jeg er ingen nær venn, men var det en gang i tiden. men så lurere jeg på, ringer man og sier "gratuler med dagen", sender en meld. eller gjør ingen ting fordi de har nok og tenke på allerede?
UnePune äntligen hemma! Skrevet 20. juni 2008 #2 Skrevet 20. juni 2008 Jeg ville ikke ringt på bryllupsdagen trur jeg?! Men hadde kanskje sendt et fint kort og gratulert =)
Kosel Skrevet 20. juni 2008 #3 Skrevet 20. juni 2008 Ville nok sendt et fint kort ja. Har også et vennepar som gifter seg i morgen og jeg sendte de en hyggelig melding i dag med ønsker om en flott dag.
meg & to små vampyrer Skrevet 20. juni 2008 #4 Skrevet 20. juni 2008 Jeg ville sendt blomster og kort:)
Libido- Skrevet 20. juni 2008 #5 Skrevet 20. juni 2008 Ville sendt blomster eller en annen oppmerksomhet.
Monajenten Skrevet 20. juni 2008 #6 Skrevet 20. juni 2008 Signerer de andre. Hadde nok ikke ringt, men sendt et fint kort og en oppmerksomhet. Jeg skal i bryllup til en venninne imorgen, gleder meg:-D Mulle som skal gifte seg:-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå