Gå til innhold

De ørelysene folk snakker om..

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvor kjøper man de? Min mann trenger de:) Dvs jeg mener han trenger de.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har vel ikke drømt at det er noe som heter det? he he:) Hadde vært typisk.

Mente å ha hørt om noen ørelys som får all den inngrodde voksen i (i dette tilfellet min tunghørte manns ører) til å renne ut?

Skrevet

Åhh, får man tak i de her i Norge nå`?? Jeg prøvde det et par ganger på meg selv da jeg bodde i Australia og det var så deilig å få "tømt" ørene en gang imellom...følte jeg hørte bedre etterpå også. Vet ikke hvor d får kjøpt dem her, men håper noen vet..

Skrevet

hmm ... jeg fikk beskjed om å bruke vanlig matolje, ha det i øret om kvelden og så få skyllt ut av øret dagen etter på legekontoret jeg da og det funket fint. Men det finnes altså noe man kan bruke selv?

Skrevet

Det får du kjøpt på helskosten,eller livstil butikken :)

Skrevet

Tuuusen takk! Skal kjøpe det jeg da:)

Skrevet

På Helios i Storgaten på andre siden av biblioteket får du tak i det.;-)

Skrevet

Ehhh, bor du her du også OsloMor? :)

Skrevet

Nei, jeg er derfra opprinnelig. Selv om det er leenge siden jeg bodde der, er jeg der med jevne mellomrom på besøk:-). (Særlig om sommeren, foreldrene mine bor ved sjøen, så det er en billig og fin ferie for oss:)

Skrevet

Åja, he he, tenker du er fra Oslo jeg da når du kaller deg oslomor;)

Ja, Helios kan jeg jo alltids gå på. :)

Skrevet

Har nå bodd her i over 10 år, så jeg kan jo ikke akkurat påberope meg å være "VestfoldMor" heller, he-he. Men måtte briefe litt med lokalkunnskapene mine da;).

Skrevet

Ørelys er fint å bruke hvis en har plager med ørene. Men man må ikke bruke de hvis det er mye eksem eller ørebetennelse, eller noen har dren eller hull i trommehinne.

Ørelys lindrer trykkubehag- "dotter" i ørene, man stresser ned, ørevoksen kommer ut slik at man lett kan fjerne det som kommer ut med en Q-tips etterpå. Jeg bruker de endel i jobbsammenheng og privat. Spesielt bra for de som har plager etter flytur.

Man må ikke gjøre det på seg selv, en annen må hele tiden passe nøye på lyset.

Jeg kjøper de på: http://www.jahpron.no/ Bison ørelys. Der koster de 217 for 10 stykker. Kjøper man dem på helsekost etc. så tror jeg 2 stk kommer på rundt 100 kr. Så det er billigere å bestille de på nett.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...